دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: برنامه نويسي ویرایش: نویسندگان: Michael Urban, Joel Murach سری: ISBN (شابک) : 9781890774974 ناشر: Mike Murach & Associates سال نشر: 2016 تعداد صفحات: 575 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 100 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Murach’s Python programming : beginner to pro به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برنامه نویسی پایتون موراخ: مبتدی تا حرفه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اگر میخواهید برنامهنویسی را یاد بگیرید اما نمیدانید از کجا شروع کنید، این کتاب و زبان مناسب برای شماست. از صفحه اول، رویکرد منحصر به فرد خود گام ما به شما کمک می کند تا شایستگی و اعتماد به نفس در مهارت های برنامه نویسی خود ایجاد کنید. و Python به دلیل سادگی و گستردگی آن بهترین زبان برای یادگیری برنامهنویسی است... دو ویژگی که یافتن آنها در یک زبان سخت است. اما این فقط یک کتاب برای تازه کارها نیست! رویکرد خودگام ما همچنین برای برنامه نویسان باتجربه کار می کند و به شما کمک می کند سریعتر و بهتر از قبل از یادگیری زبان یاد بگیرید. تا زمانی که به پایان رسید، بر تمام مهارت های پایتون که در کار مورد نیاز است، تسلط خواهید داشت، از جمله مهارت های برنامه نویسی شی گرا، پایگاه داده و رابط کاربری گرافیکی. برای امکان پذیر ساختن همه اینها، بخش 1 این کتاب یک دوره آموزشی 8 فصلی را ارائه می دهد که هر کسی را شروعی عالی می کند. بخش 2 با ارائه سایر مهارت های ضروری که هر برنامه نویس پایتون باید داشته باشد، بر این پایه استوار است. بخش 3 به شما نشان می دهد که چگونه برنامه های شی گرا را توسعه دهید، یک مجموعه مهارت مهم در دنیای امروز. و بخش 4 به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید تمام مهارتهایی را که قبلاً هنگام ساخت پایگاه داده و برنامههای رابط کاربری گرافیکی برای دنیای واقعی آموختهاید، به کار ببرید.
If you want to learn how to program but don’t know where to start, this is the right book and the right language for you. From the first page, our unique self-paced approach will help you build competence and confidence in your programming skills. And Python is the best language ever for learning how to program because of its simplicity and breadth…two features that are hard to find in a single language. But this isn’t just a book for newbies! Our self-paced approach also works for experienced programmers, helping you learn faster and better than you’ve ever learned a language before. By the time you’re through, you will have mastered all of the Python skills that are needed on the job, including those for object-oriented, database, and GUI programming. To make all of this possible, section 1 of this book presents an 8-chapter course that will get anyone off to a great start. Section 2 builds on that base by presenting the other essential skills that every Python programmer should have. Section 3 shows you how to develop object-oriented programs, a critical skillset in today’s world. And section 4 shows you how to apply all of the skills that you’ve already learned as you build database and GUI programs for the real world.
Murach\'s Python Programming Section 1 - Essential Concepts and Skills Chapter 1 - An Introduction to Python Programming Chapter 2 - How to Write Your First Programs Chapter 3 - How to Code Control Statements Chapter 4 - How to Define and Use Functions and Modules Chapter 5 - How to Test and Debug a Program Chapter 6 - How to Work with Lists and Tuples Chapter 7 - How to Work with File I/O Chapter 8 - How to Handle Exceptions Section 2 - Other Concepts and Skills Chapter 9 - How to Work with Numbers Chapter 10 - How to Work with Strings Chapter 11 - How to Work with Dates and Times Chapter 12 - How to Work with Dictionaries Chapter 13 - How to Work with Recursion and Algorithms Section 3 - Object-Oriented Programming Chapter 14 - How to Define and Use Your Own Classes Chapter 15 - How to Work with Inheritance Chapter 16 - How to Design an Object-Oriented Program Section 4 - Database and GUI Programming Chapter 17 - How to Work with a Database Chapter 18 - How to Build a GUI Program Appendix A - How to Set Up Windows for This Book Appendix B - How to Set Up Mac OS X for This Book Index