ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Problem with Me: And Other Essays About Making Trouble in China Today

دانلود کتاب مشکل من: و مقالات دیگر درباره ایجاد مشکل در چین امروز

The Problem with Me: And Other Essays About Making Trouble in China Today

مشخصات کتاب

The Problem with Me: And Other Essays About Making Trouble in China Today

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1451660030, 9781451660036 
ناشر: Simon & Schuster 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مشکل من: و مقالات دیگر درباره ایجاد مشکل در چین امروز: چینی، قومی و ملی، بیوگرافی و خاطرات، چین، آسیا، تاریخی، بیوگرافی و خاطرات، خاطرات، بیوگرافی و خاطرات، مقالات، طنز، طنز و سرگرمی، آسیایی، چینی، هندی، ژاپنی، منطقه ای و فرهنگی، تاریخ و فرهنگ گرایی ادبیات و داستان، چینی، آسیایی، ادبیات جهان، ادبیات و داستان، آسیایی، سیاست بین‌الملل و جهانی، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، تفسیر و عقیده، موضوعات خاص، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Problem with Me: And Other Essays About Making Trouble in China Today به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشکل من: و مقالات دیگر درباره ایجاد مشکل در چین امروز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشکل من: و مقالات دیگر درباره ایجاد مشکل در چین امروز

مقالات طنز از محبوب ترین دردسرساز جوان چینی در مورد بزرگ شدن هزاره و ایجاد رسوایی اجتماعی و سیاسی امروز.

هان هان با نفوذترین (و تحریک آمیز) جوان در چین است که به همان اندازه محبوب و مورد اهانت برای شوخ طبعی طنز است. که او همه را از سیاستمداران فاسد گرفته تا معترضان مضحک می پذیرد. در این مجموعه مقالات، او به همه چیز می پردازد، از فرهنگ اینترنت در کشوری که اینترنت را سانسور می کند تا فرارهای خودش که با شناسنامه های پلیسی جعلی و یک مگافون رانندگی می کند، و از اینکه آیا چین آماده دموکراسی است تا بازگشت به یک مدرسه راهنمایی فوق العاده ناجور. اتحاد مجدد.

طنز، جسورانه، و به طور غیرمنتظره ای الهام بخش، مشکل با من هم برای کسانی که به دنبال درک چین قرن بیست و یکم هستند و هم برای کسانی که به دنبال خندیدن به مضحک انسانی هستند جذاب خواهد بود. ممکن است آن را پیدا کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Satirical essays from China’s most popular young troublemaker about growing up millennial and causing social and political scandal today.

Han Han is the most influential (and provocative) young person in China, equally beloved and reviled for the satirical wit with which he takes on everyone from corrupt politicians to ludicrous protestors. In this collection of essays, he tackles everything from Internet culture in a country that censors the Internet to his own escapades driving around with fake police IDs and a megaphone, and from whether China is ready for democracy to going back for one incredibly awkward middle school reunion.

Humorous, daring, and unexpectedly inspiring, The Problem with Me will appeal to both those looking to understand twenty-first century China and those looking to laugh at human ridiculousness—wherever they may find it.





نظرات کاربران