ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning Libgdx game development

دانلود کتاب یادگیری توسعه بازی Libgdx

Learning Libgdx game development

مشخصات کتاب

Learning Libgdx game development

دسته بندی: برنامه نویسی: بازی ها
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Community experience distilled 
ISBN (شابک) : 1782166041, 178216605X 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب یادگیری توسعه بازی Libgdx: بازی های کامپیوتری، طراحی، بازی، تخته.



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Libgdx game development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری توسعه بازی Libgdx نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری توسعه بازی Libgdx



آیا بازی‌های شما محدود به یک پلتفرم هستند؟ از راهنمای عملی ما برای libGDX استفاده کنید و خیلی زود بازی‌هایی را توسعه می‌دهید که در چندین پلتفرم اجرا می‌شوند و از افزایش مخاطب و درآمد لذت می‌برند.

نمای کلی

  • یک بازی چند پلتفرمی libGDX از ابتدا تا انتها ایجاد کنید
  • درباره ویژگی های کلیدی libGDX بیاموزید که چرخه های توسعه شما را آسان و تسریع می کند
  • کد بازی خود را یک بار بنویسید و با استفاده از libGDX آن را روی پلتفرم های متعددی اجرا کنید
  • راهنمای آسان برای دنبال کردن که به شما در توسعه کمک می کند بازی‌ها در libGDX با موفقیت

در جزئیات

توسعه بازی زمینه‌ای از مهارت‌های بین‌رشته‌ای است که آن را به موضوعی بسیار پیچیده در بسیاری از افراد تبدیل می‌کند. احترام می گذارد. تصمیمی که معمولاً باید در ابتدای فرآیند توسعه بازی گرفته شود تا نوع سیستم کامپیوتری یا پلتفرمی که بازی برای آن توسعه خواهد یافت، تعریف شود. این به طور کلی هیچ مشکلی ایجاد نمی کند، اما به محض اینکه بازی بتواند روی پلتفرم های متعدد اجرا شود، به کابوس توسعه دهندگان تبدیل می شود تا چندین نسخه مجزا از یک بازی را حفظ کنند. اینجاست که چارچوب توسعه بازی چند پلتفرمی libGDX به کمک می آید!

\"یادگیری توسعه بازی libGDX\" یک راهنمای عملی و عملی است که تمام اطلاعاتی را که باید بدانید در اختیار شما قرار می دهد. در مورد چارچوب libGDX و همچنین توسعه بازی به طور کلی، بنابراین می توانید شروع به توسعه بازی های خود برای پلتفرم های مختلف کنید. شما به تدریج دانش عمیق تری از هر دو، libGDX و توسعه بازی کسب خواهید کرد، در حالی که در دوازده فصل ساده کار می کنید.

\"یادگیری توسعه بازی libGDX\" شما را در یک چرخه کامل توسعه بازی راهنمایی می کند. ایجاد یک بازی نمونه که با ویژگی های جدید در چندین فصل توسعه یافته است. این فصل ها به موضوعات خاصی مانند سازماندهی منابع، مدیریت صحنه ها و انتقالات بازی، بازیگران، سیستم منو، استفاده از موتور فیزیک پیشرفته و بسیاری موارد دیگر می پردازند. اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه یک بار کد بازی خود را بنویسید و آن را اجرا کنید، فصل‌ها با تصاویر و/یا نمودارها پر شده‌اند تا درک را تسهیل کنند.

\"آموزش توسعه بازی libGDX\" برای شما مناسب است. پلتفرم های زیادی با استفاده از libGDX.

آنچه از این کتاب خواهید آموخت

  • درباره libGDX بیاموزید و سیستم خود را برای بازی چند پلتفرمی آماده کنید توسعه
  • با قابلیت عالی JVM Code Hot Swapping سرعت بهره وری کلی خود را افزایش دهید
  • یک راه اندازی پروژه ایجاد کنید و کد پایه مورد نیاز برای ساخت بازی را آزمایش کنید
  • از Scene2D استفاده کنید برای ایجاد و سازماندهی ساختارهای منوی پیچیده
  • از بسته‌بندی بافت برای ایجاد خودکار اطلس‌های بافت استفاده کنید
  • آیکون راه‌انداز پیش‌فرض را با نماد برنامه خود جایگزین کنید
  • مدیریت و پخش فایل های صوتی و افزودن جلوه های ویژه به یک بازی برای بهبود ظاهر و احساس آن
  • ایجاد و استفاده از اطلس های بافت برای رندر بهینه اسپرایت

رویکرد b>

یک واضح و راهنمای عملی ساخت بازی‌ها در libGDX.

این کتاب برای چه کسی نوشته شده است

این کتاب برای توسعه‌دهندگان بازی‌های Indie و موجود و همچنین آن‌ها عالی است کسانی که می خواهند با استفاده از libGDX توسعه بازی را شروع کنند. دانش بازی های جاوا در مورد اصول توسعه بازی توصیه می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Are your games limited to one platform? Use our practical guide to libGDX and before long you’ll be developing games that run across multiple platforms, enjoying an increased audience and revenue.

Overview

  • Create a libGDX multi-platform game from start to finish
  • Learn about the key features of libGDX that will ease and speed up your development cycles
  • Write your game code once and run it on a multitude of platforms using libGDX
  • An easy-to-follow guide that will help you develop games in libGDX successfully

In Detail

Game development is a field of interdisciplinary skills, which also makes it a very complex topic in many respects. One decision that usually needs to be made at the beginning of a game development processis to define the kind of computer system or platform the game will be developed for. This does not pose any problems in general but as soon as the game should also be able to run on multiple platforms it will become a developer's nightmare to maintain several distinct copies of the same game. This is where the libGDX multi-platform game development framework comes to the rescue!

"Learning libGDX Game Development" is a practical, hands-on guide that provides you with all the information you need to know about the libGDX framework as well as game development in general so you can start developing your own games for multiple platforms. You will gradually acquire deeper knowledge of both, libGDX and game development while you work through twelve easy-to-follow chapters.

"Learning libGDX Game Development" will walk you through a complete game development cycle by creating an example game that is extended with new features over several chapters. These chapters handle specific topics such as organizing resources, managing game scenes and transitions, actors, a menu system, using an advanced physics engine and many more. The chapters are filled with screenshots and/or diagrams to facilitate comprehension.

"Learning libGDX Game Development" is the book for you if you want to learn how to write your game code once and run it on a multitude of platforms using libGDX.

What you will learn from this book

  • Learn about libGDX and prepare your system for multi-platform game development
  • Speed up your overall productivity with the awesome JVM Code Hot Swapping feature
  • Create a project setup and test the base code required for game building
  • Use Scene2D to create and organize complex menu structures
  • Use the texture packer to automate the creation of texture atlases
  • Replace the default launcher icon with your own app icon
  • Manage and play audio files and add special effects to a game to improve its look and feel
  • Create and use texture atlases for optimized sprite rendering

Approach

A clear and practical guide to building games in libGDX.

Who this book is written for

This book is great for Indie and existing game developers, as well as those who want to get started with game development using libGDX. Java game knowledge of game development basics is recommended.





نظرات کاربران