ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beyond the lean office: a novel on progressing from lean tools to operational excellence

دانلود کتاب فراتر از دفتر ناب: رمانی در مورد پیشرفت از ابزار ناب به تعالی عملیاتی

Beyond the lean office: a novel on progressing from lean tools to operational excellence

مشخصات کتاب

Beyond the lean office: a novel on progressing from lean tools to operational excellence

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781498712491, 1498712495 
ناشر: CRC Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 134 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فراتر از دفتر ناب: رمانی در مورد پیشرفت از ابزار ناب به تعالی عملیاتی: اثربخشی سازمانی.،رفتار سازمانی.،تغییر سازمانی.،کسب و کار و اقتصاد / مدیریت صنعتی، کسب و کار و اقتصاد / مدیریت، کسب و کار و اقتصاد / علم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد / رفتار سازمانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Beyond the lean office: a novel on progressing from lean tools to operational excellence به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فراتر از دفتر ناب: رمانی در مورد پیشرفت از ابزار ناب به تعالی عملیاتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فراتر از دفتر ناب: رمانی در مورد پیشرفت از ابزار ناب به تعالی عملیاتی

در حالی که شرکت‌های بیشتری با به کارگیری روش‌های بهبود مستمر شش سیگما، ناب و سایر روش‌های بهبود مستمر، تعالی عملیاتی را به شدت دنبال می‌کنند، این مفهوم هنوز باید به گونه‌ای تعریف شود که بتوان آن را به راحتی آموزش داد و به‌خصوص در صنایعی غیر از تولید به کار برد. این کتاب این نیاز را برطرف می کند. Beyond the Lean Office از یک قالب جدید و جذاب برای نشان دادن آنچه برای ایجاد و حفظ جریان و تعالی عملیاتی در دفتر لازم است استفاده می کند. خوانندگان با دنبال کردن شخصیت اصلی از طریق تلاش‌های اولیه برای اصلاح پاسخ‌های دیرهنگام به مشتری اصلی و تکامل به رویکردی مبتنی بر تعالی عملیاتی، یاد می‌گیرند. این داستان مسائل روزمره ای را نشان می دهد که اکثر سازمان ها در تعالی عملیاتی با آن مواجه هستند. برای دستیابی به تعالی عملیاتی، چیزی بیش از یک رهبر قوی با اشتیاق و انگیزه لازم است. عنصر کلیدی دانش عملی است که می تواند به سرعت و به راحتی با پیروی از یک فرآیند اعمال شود. این کتاب راهنمایی های گام به گام در مورد نحوه انتقال خدمات اداری خود از نقطه A به نقطه B را ارائه می دهد. بینش های عملی و راهنمایی های ارائه شده در اینجا نقشه راهی ایجاد می کند که می تواند با هر کارمند به اشتراک گذاشته شود تا سازمان شما را سریع به جلو برساند. همه فصل‌ها همچنین شامل بخش «از نویسنده» هستند که بینش‌های معتبری را درباره موضوع مورد بحث به اشتراک می‌گذارد. پس از مطالعه این کتاب، متوجه خواهید شد که چگونه می توانید جریان خود درمانی را طراحی و ایجاد کنید که خروجی قابل اعتماد و قابل پیش بینی را در مطب ارائه می دهد و بدون نیاز به مداخله مدیریت برای ارائه خدمات ارائه شده توسط دفتر عمل می کند. در عوض، مدیریت بر فعالیت هایی تمرکز می کند که شرکت شما را رشد می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

While more and more companies are aggressively pursuing Operational Excellence by employing Six Sigma, Lean, and other continuous improvement methods, the concept has yet to be defined in a way that can be easily taught and applied, especially in industries other than manufacturing. This book fills that need. Beyond the Lean Office uses a compelling novel format to illustrate what it takes to create and sustain flow and Operational Excellence in the office. Readers learn as they follow the main character through initial attempts to correct late responses to a primary customer and the evolution to an approach based on Operational Excellence. The story illustrates the day-to-day issues that most organizations face in their pursuit of Operational Excellence. To achieve Operational Excellence, it takes more than just a strong leader with passion and drive. The key ingredient is practical knowledge that can be applied quickly and easily by following a process. This book supplies step-by-step guidance on how to move your office services from point A to point B. The practical insights and guidance presented here create a road map that can be shared with each employee to rapidly move your organization forward. All chapters also include a From the Author section that shares authoritative insights on the topic at hand. After reading this book, you will understand how to design and create self-healing flow that provides reliable, predictable output in the office and operates without the need for management intervention to deliver the services provided by the office. Instead, management focuses on the activities that grow your enterprise.



فهرست مطالب

Content: Prologue
The Education, Part I
The Education, Part II
Figure 3.1
Figure 3.2
Figure 3.3
Figure 3.4
Figure 3.5
Figure 3.6
Figure 3.7
Figure 3.8
Figure 6.1
Figure 6.2
Figure 6.3
Figure 6.4
Figure 6.5
Figure 6.6
Figure 6.7
Figure 7.1
Figure 7.2
Figure 7.3
Figure 7.4
Figure 7.5
Figure 7.6
*
Figure 7.7
Figure 7.8
Figure 7.9
Figure 7.10

Figure 7.11
Figure 7.12
Figure 7.13
Figure 8.1
Figure 8.2
Figure 8.3
Figure 8.4
Figure 8.5
Figure 8.6
Figure 8.7
Figure 9.1
Figure 9.2
Figure 9.3
Figure 9.4




نظرات کاربران