ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Designing Safe Road Systems

دانلود کتاب طراحی سیستم های جاده ایمن

Designing Safe Road Systems

مشخصات کتاب

Designing Safe Road Systems

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781409461654, 9781409443896 
ناشر: Ashgate Publishing Limited 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Designing Safe Road Systems به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی سیستم های جاده ایمن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی سیستم های جاده ایمن

بسیاری از کتاب‌ها بر تفاوت‌های فردی و چگونگی ارتباط آن‌ها با ایمنی ترافیک مانند استعداد تصادف، تفاوت‌های جنسیتی، سن، الکل و اثرات مواد مخدر تمرکز دارند. برخی دیگر بر روی اثرات ایمنی در مورد خودرو مانند کیسه هوا، ترمزهای ضد قفل، سیستم های ناوبری، کروز کنترل هوشمند و سایر ابزارهای جدید که به وسیله نقلیه می آیند تمرکز می کنند. حتی اگر این موضوعات بدون شک برای ایمنی ترافیک مهم هستند، این کتاب رویکرد منحصر به فردی دارد زیرا تنها بر محیط جاده تمرکز دارد. طراحی سیستم های جاده ایمن زمینه ای را برای کسانی فراهم می کند که می خواهند درباره تأثیرات طراحی جاده بر رفتار رانندگی بیشتر بدانند. از یک رویکرد سیستمی استفاده می کند تا درک بهتری از چرایی و در چه شرایطی رانندگان ممکن است مرتکب خطا شوند. این درک در نهایت منجر به سیستم های جاده ای می شود که از وقوع خطاهای (کشنده) جلوگیری می کند. این کتاب شامل مروری بر مدل‌ها و نظریه‌های فعلی در مورد عملکرد انسان و رفتار انسان در ترافیک است که برای همه کسانی که در طراحی سیستم‌های جاده ایمن نقش دارند مرتبط است. موضوع اصلی این کتاب این است که چگونه اصول طراحی می تواند احتمال خطا در هنگام رانندگی را کاهش دهد. نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه دانش عوامل انسانی به مقامات راه کمک می‌کند تا نحوه رفتار کاربران جاده را بهتر درک کنند. آنها استدلال می کنند که در بسیاری از موارد طراحی محیط را می توان بیشتر با قابلیت های انسانی تنظیم کرد و ایمنی باید یک ویژگی سیستمی در نظر گرفته شود که باید در سیستم جاده ها ساخته شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Many books focus on individual differences and how those relate to traffic safety such as accident proneness, gender differences, age, alcohol, and the effects of drugs. Others focus on the safety effects regarding the vehicle such as airbags, anti-lock brakes, navigation systems, intelligent cruise control and other new gadgets coming to the vehicle. Even though these topics are undoubtedly important for traffic safety, this book takes a unique approach as it focuses solely on the road environment. Designing Safe Road Systems provides the background for those who want to know more about the effects of road design on driving behaviour. It uses a systems approach to allow a better understanding of why and in what circumstances drivers may commit errors. This understanding will ultimately lead to road systems that prevent (fatal) errors from occurring. The book contains an overview of the current models and theories about human performance and human behaviour in traffic that are relevant for all those involved in designing safe road systems. The central theme of this book is how design principles can reduce the probability of an error while driving. The authors demonstrate how knowledge of human factors helps a road authority to better understand how road users behave. They argue that in many cases the design of the environment can be further adjusted to human capabilities, and that safety should be considered a system property to be built into the road system.





نظرات کاربران