ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Interaction Design for 3D User Interfaces: The World of Modern Input Devices for Research, Applications, and Game Development

دانلود کتاب طراحی تعامل برای رابط های کاربری سه بعدی: دنیای دستگاه های ورودی مدرن برای تحقیق، برنامه ها و توسعه بازی

Interaction Design for 3D User Interfaces: The World of Modern Input Devices for Research, Applications, and Game Development

مشخصات کتاب

Interaction Design for 3D User Interfaces: The World of Modern Input Devices for Research, Applications, and Game Development

ویرایش:  
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781482216950, 1482216957 
ناشر: CRC Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 784 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 23 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Interaction Design for 3D User Interfaces: The World of Modern Input Devices for Research, Applications, and Game Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی تعامل برای رابط های کاربری سه بعدی: دنیای دستگاه های ورودی مدرن برای تحقیق، برنامه ها و توسعه بازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Content: Front Cover
Dedication
Contents
Author Biographies
List of Contributors
Foreword
Preface
Abbreviations
Part I: Theory
1: Introduction
2: Input: Interfaces and Devices
3: Output: Interfaces and Displays
4: Computer Graphics
5: 3D Interaction
6: 3D Navigation
7: Descriptive and Predictive Models
8: Multi-Touch
9: Multi-Touch for Stereoscopic Displays
10: Pen and Multi-Touch Modeling and Recognition
11: Using Multi-Touch with Petri Nets
12: Eye Gaze Tracking as Input in Human-Computer Interaction 13: Brain-Computer Interfaces: Considerations for the Next Frontier in Interactive Graphics and GamesPart II: Advanced Topics
14: Introduction to 3D Math for Input Devices
15: Introduction to Digital Signal Processing
16: Three-Dimensional Rotations
17: MEMS Inertial Sensors and Magnetic Sensors
18: Kalman Filters
19: Quaternions and Sensor Fusion
Part III: Hands-On
20: Hands-On: Inertial Sensors for 3D Input
21: Simple Hands-On Project with Unity3D and Oculus Rift
22: Hands-On Approach with Leap Motion
23: Hands-On Approach with Kinect Sensor v2 24: Creating Home-Brew Devices with Arduino Microcontrollers25: Autonomous Bicycle with Gyroscope Sensor
26: Input Implementation Details
Part IV: Case Study: Speech as Input
27: Multimodal Human-Like Conversational Interfaces
28: Adaptive Dialog Systems for Health
Part V: Appendices
A: Displays
B: Creating Your Own Virtual Reality HeadSet
Bibliography
Color Insert
Back Cover




نظرات کاربران