دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Goodman-Brown. Jane, Gottwald. Mary سری: ISBN (شابک) : 0335244602, 9780335244607 ناشر: McGraw-Hill Education سال نشر: 2012 تعداد صفحات: 226 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب راهنمای ارتقاء عملی سلامت: ارتقای سلامت.،رفتار سلامت.،ارتقای سلامت،روش ها.،تغذیه.،سلامت و تناسب اندام،زندگی سالم.،سلامت و تناسب اندام،کل نگری.،سلامت و تناسب اندام،مرجع.،پزشکی،پزشکی پیشگیری.
در صورت تبدیل فایل کتاب A Guide To Practical Health Promotion به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب راهنمای ارتقاء عملی سلامت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
هدف این متن جدید متخصصان سلامت، پرستاران و دانشجویان است که به آنها کمک می کند تا بین تئوری و عمل ارتقای سلامت ارتباط برقرار کنند. کمک به آنها برای ایجاد پیوند بین تئوری ارتقاء سلامت و عمل
This new text is aimed at allied health professionals, nurses
and students, helping them to make the links between health
promotion theory and practice.
Abstract: This new text is aimed at allied health
professionals, nurses and students, helping them to make the
links between health promotion theory and practice
Half title Title Copyright Praise for this book Contents Acknowledgements Figures Tables Overview of the Book Part 1 Context setting 1 An Introduction to Why Health Promotion is Important 2 An Overview of Health Promotion Theory Part 2 Empowering individuals and communities 3 Health Promotion Models and Application to Practice 4 Developing Self-Awareness 5 Developing Skills 6 Working with Groups and Communities 7 The Mass Media and Social Marketing Appendix: Suggested Answers to Questions Posed in Chapters Index Adverts