ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Communication skills for mental health nurses

دانلود کتاب مهارت های ارتباطی برای پرستاران سلامت روان

Communication skills for mental health nurses

مشخصات کتاب

Communication skills for mental health nurses

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780335238729, 0335238726 
ناشر: McGraw-Hill/Open University Press 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 203 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مهارت های ارتباطی برای پرستاران سلامت روان: پرستاری روانپزشکی.,ارتباطات در پرستاری.,پزشکی, پرستاری, بهداشت روان.,پزشکی, پرستاری,روانپزشکی.,روانپزشکی پرستاری.,ارتباطات.,صلاحیت حرفه ای.



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Communication skills for mental health nurses به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مهارت های ارتباطی برای پرستاران سلامت روان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مهارت های ارتباطی برای پرستاران سلامت روان

این کتاب عملی راهنمای مهمی برای مهارت‌های ارتباطی و مداخلاتی است که در قلب پرستاری سلامت روان هستند.
چکیده:
راهنمای ارتباط در سلامت روان پرستاری این بر نشان دادن استفاده از مهارت های مختلف در محیط های بالینی مختلف تاکید دارد. این برای همه پرستاران و متخصصان مراقبت های بهداشتی مناسب است که به دنبال بهبود مهارت های مورد نیاز برای برقراری ارتباط مطمئن و مؤثر با بیماران هستند. بیشتر بخوانید...

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This practical book provides a crucial guide to the core communication skills and interventions which are at the heart of mental health nursing.
Abstract:
A guide to communication in mental health nursing. It emphasizes on demonstrating the use of different skills in various clinical settings. It is suitable for all nurses and healthcare professionals seeking to improve the skills required to communicate confidently and effectively with patients. Read more...


فهرست مطالب

Content: 1. Core communication skills in mental health nursing : Interpersonal skills 
Using skills in practice --
2. Values, culture and evidence-based communication : Values-based communication
Culture-based communication
Evidence-based communication
Skills for evidence-based practice
Therapeutic communication: what works, for whom and under what conditions?
Fostering recovery and wellbeing through therapeutic communication --
3. Reflection and communication : Understanding reflection: what is it?
The reflective process
Models of reflection
Fostering reflection and reflective practice
The role of the reflective facilitator
Organizational factors and reflection
Learning to become a reflective practitioner --
4. The therapeutic use of small talk: phatic communication : Phatic communication
Using phatic communication in mental health nursing
Brief, ordinary and effective (BOE) communication
Therapeutic use of self
The efficacy and effectiveness of small talk --
5. Heron's communication framework: six category intervention analysis : The six category intervention analysis
Applying six category intervention analysis
Degenerate use of interventions
Learning to use the six categories --
6. Communicating across cultures : Understanding culture
Culture and mental health
Culture and mental health nursing
Communicating across cultures
Working with interpreters
Learning to be culturally competent and capable. 7. Professional helping relationships : Patient-centred care: what is it?
Understanding empathy
Models of empathy
Empathy or sympathy?
The use of empathy in practice
Learning the skill of empathy
Congruence
Unconditional positive regard
Setting and maintaining boundaries
Attributes of effective helpers --
8. Communicating assertively : Understanding assertiveness
The benefits of being assertive in practice
Factors that affect nurses' level of assertiveness
Using assertiveness skills in practice
Assertive responses
Learning to use assertiveness skills --
9. Resolving conflict : The nature, sources, causes and consequences of conflict
Types of conflict
Sources of conflict
Consequences of conflict
Conflict resolution --
10. Solution-focused interventions in mental health nursing : Solution-focused interventions
The efficacy and effectiveness of solution-focused brief therapy
The efficacy and effectiveness of cognitive behavioural approaches
Using cognitive behavioural approaches in mental health nursing
Problem-solving interventions (PSI)
The efficacy and effectiveness of PSI --
11. Motivational interviewing in mental health nursing practice : What is motivational interviewing?
Self-motivational statements
Applying the three phases of MI in mental health nursing
Applying MI theory to communicating using MI
Evidence-based MI.




نظرات کاربران