ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Financial Management in Health Services (Understanding Public Health)

دانلود کتاب مدیریت مالی در خدمات بهداشتی (درک بهداشت عمومی)

Financial Management in Health Services (Understanding Public Health)

مشخصات کتاب

Financial Management in Health Services (Understanding Public Health)

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335218512, 9780335225620 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 279 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Financial Management in Health Services (Understanding Public Health) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت مالی در خدمات بهداشتی (درک بهداشت عمومی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت مالی در خدمات بهداشتی (درک بهداشت عمومی)

اگرچه مدیریت مالی وسیله ای بسیار مؤثر برای اجرای سیاست های کلیدی در خدمات بهداشتی است، اما توجه کمی به آن جلب می شود و به عنوان یک حوزه مدیریتی ضروری اما غیر جذاب دیده می شود. این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان از طریق تکنیک های مدیریت مالی از سیاست ها و برنامه های مراقبت های بهداشتی برای ارتقای سلامت عمومی حمایت کرد. هیچ درک رسمی از سیستم های مالی لازم نیست زیرا این کتاب با مبانی هزینه یابی شروع می شود و سپس به بررسی سیستم های حسابداری می پردازد. این کتاب خواننده را قادر می‌سازد تا عملکرد مالی را درک کند، مسائل مالی را با اطمینان بررسی کند و در مورد آن بحث کند و مفاهیم را در سازمان خود به کار گیرد. این کتاب به بررسی: حسابداری مدیریت، حسابداری مالی و کنترل مالی و سیستم های اطلاعاتی می پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Although financial management is a highly effective means of implementing key policies in health services, it tends to get little attention, being seen as a necessary but unglamorous area of management. This book shows how health care policies and programmes to promote the health of the public can be supported through financial management techniques. No formal understanding of financial systems is necessary since the book begins with the basics of costing and then goes on to examine accounting systems. The book enables the reader to understand financial performance, examine and confidently discuss financial matters, and apply the concepts in their own organization. This book examines: management accounting, financial accounting, and financial control and information systems.





نظرات کاربران