دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Gilberto Reynoso Meza, Xavier Blasco Ferragud, Javier Sanchis Saez, Juan Manuel Herrero Durá (auth.) سری: Intelligent Systems, Control and Automation: Science and Engineering 85 ISBN (شابک) : 9783319413013, 9783319412993 ناشر: Springer International Publishing سال نشر: 2017 تعداد صفحات: 228 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 17 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تنظیم کنترلر با بهینه سازی چندهدفه تکاملی: رویه طراحی جامع بهینه سازی چند هدفه: کنترل، هوش محاسباتی، ریاضیات محاسباتی و آنالیز عددی
در صورت تبدیل فایل کتاب Controller Tuning with Evolutionary Multiobjective Optimization: A Holistic Multiobjective Optimization Design Procedure به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تنظیم کنترلر با بهینه سازی چندهدفه تکاملی: رویه طراحی جامع بهینه سازی چند هدفه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به روشهای طراحی بهینهسازی چند هدفه (MOOD) برای برنامههای تنظیم کنترلر، با استفاده از بهینهسازی چندهدفه تکاملی (EMO) اختصاص دارد. این پیشرفتها را در ابزارها، رویهها و دستورالعملها برای تسهیل این فرآیند ارائه میکند که سه مرحله اساسی در این روش را پوشش میدهد: تعریف مسئله، بهینهسازی و تصمیمگیری. این کتاب به چهار بخش تقسیم شده است. بخش اول، مبانی، بر پیشینه نظری لازم تمرکز دارد و ابزارهای خاصی را برای پزشکان فراهم می کند. بخش دوم، مبانی، طیف وسیعی از مثالهای اساسی را در رابطه با رویه MOOD برای تنظیم کنترلکننده بررسی میکند، در حالی که بخش سوم، محک زدن، نشان میدهد که چگونه روش MOOD میتواند در چندین مسئله مهندسی کنترل به کار گرفته شود. بخش چهارم، برنامه ها، به پیاده سازی رویه MOOD برای تنظیم کنترلر در فرآیندهای واقعی اختصاص دارد.
This book is devoted to Multiobjective Optimization Design (MOOD) procedures for controller tuning applications, by means of Evolutionary Multiobjective Optimization (EMO). It presents developments in tools, procedures and guidelines to facilitate this process, covering the three fundamental steps in the procedure: problem definition, optimization and decision-making. The book is divided into four parts. The first part, Fundamentals, focuses on the necessary theoretical background and provides specific tools for practitioners. The second part, Basics, examines a range of basic examples regarding the MOOD procedure for controller tuning, while the third part, Benchmarking, demonstrates how the MOOD procedure can be employed in several control engineering problems. The fourth part, Applications, is dedicated to implementing the MOOD procedure for controller tuning in real processes.
Front Matter....Pages i-xiii
Front Matter....Pages 1-1
Motivation: Multiobjective Thinking in Controller Tuning....Pages 3-21
Background on Multiobjective Optimization for Controller Tuning....Pages 23-58
Tools for the Multiobjective Optimization Design Procedure....Pages 59-88
Front Matter....Pages 89-89
Controller Tuning for Univariable Processes....Pages 91-105
Controller Tuning for Multivariable Processes....Pages 107-122
Comparing Control Structures from a Multiobjective Perspective....Pages 123-144
Front Matter....Pages 145-145
The ACC’1990 Control Benchmark: A Two-Mass-Spring System....Pages 147-157
The ABB’2008 Control Benchmark: A Flexible Manipulator....Pages 159-172
The 2012 IFAC Control Benchmark: An Industrial Boiler Process....Pages 173-183
Front Matter....Pages 185-185
Multiobjective Optimization Design Procedure for Controller Tuning of a Peltier Cell Process....Pages 187-199
Multiobjective Optimization Design Procedure for Controller Tuning of a TRMS Process....Pages 201-213
Multiobjective Optimization Design Procedure for an Aircraft’s Flight Control System....Pages 215-227