ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Analyses of Turbulence in the Neutrally and Stably Stratified Planetary Boundary Layer

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل تلاطم در لایه مرزی سیاره ای به طور خنثی و با چینه

Analyses of Turbulence in the Neutrally and Stably Stratified Planetary Boundary Layer

مشخصات کتاب

Analyses of Turbulence in the Neutrally and Stably Stratified Planetary Boundary Layer

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Springer Theses 
ISBN (شابک) : 9783319450445, 9783319450438 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 180 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجزیه و تحلیل تلاطم در لایه مرزی سیاره ای به طور خنثی و با چینه: علوم جوی، هواشناسی، سیالات و آیرودینامیک، فیزیک عددی و محاسباتی، شبیه سازی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Analyses of Turbulence in the Neutrally and Stably Stratified Planetary Boundary Layer به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجزیه و تحلیل تلاطم در لایه مرزی سیاره ای به طور خنثی و با چینه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجزیه و تحلیل تلاطم در لایه مرزی سیاره ای به طور خنثی و با چینه



این پایان نامه مطالعه ای از لایه بندی قوی و فروپاشی تلاطم در لایه مرزی سیاره ای ارائه می دهد که راه جدیدی را در این زمینه باز می کند. این اولین کاری است که تمام رژیم های آشفتگی طبقه بندی شده را در یک چارچوب شبیه سازی یکپارچه بدون گسست در پارادایم های نمایش آشفتگی مطالعه می کند.

تا به امروز، پیشرفت‌ها در درک ما و پارامترسازی تلاطم در لایه مرزی پایدار به دلیل مشکلات شبیه‌سازی رژیم به شدت طبقه‌بندی‌شده با مشکل مواجه شده‌اند، و تجزیه و تحلیل در درجه اول بر اساس اندازه‌گیری‌های میدانی بوده است. محتوای ارائه شده در اینجا آن پارادایم را با نشان دادن توانایی شبیه‌سازی عددی مستقیم برای رسیدگی به این مشکل و با انجام این کار برای حذف عدم قطعیت مدل‌های آشفتگی از تحلیل، تغییر می‌دهد. با استفاده از یک لایه اکمن طبقه بندی شده پایدار به عنوان یک مدل فیزیکی ساده شده از لایه مرزی پایدار، سه رژیم طبقه بندی مشاهده شده در طبیعت - به صورت ضعیف، متوسط ​​و قوی طبقه بندی شده - بازتولید می شوند و داده ها متعاقبا برای پاسخ به سوالات کلیدی و طولانی مدت استفاده می شوند.

بخش اصلی کتاب در سه بخش مقدمه جامع، اعداد و فیزیک تنظیم شده است. پایان نامه با یک نتیجه گیری واضح و مختصر به پایان می رسد که مفاهیم خاصی را برای مطالعه لایه مرزی پایدار ارائه می دهد. این ساختار بر نتایج فیزیکی تأکید دارد، اما در عین حال به جنبه‌های فنی طرح‌های عددی و ابزارهای پس پردازش مرتبط است. انتخاب ادبیات مربوطه در طول مقدمه، و استفاده از آن در طول کار به طور مناسب ادبیات دو جامعه تحقیقاتی را ترکیب می کند: دینامیک سیالات، و هواشناسی لایه مرزی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This thesis presents a study of strong stratification and turbulence collapse in the planetary boundary layer, opening a new avenue in this field. It is the first work to study all regimes of stratified turbulence in a unified simulation framework without a break in the paradigms for representation of turbulence.

To date, advances in our understanding and the parameterization of turbulence in the stable boundary layer have been hampered by difficulties simulating the strongly stratified regime, and the analysis has primarily been based on field measurements. The content presented here changes that paradigm by demonstrating the ability of direct numerical simulation to address this problem, and by doing so to remove the uncertainty of turbulence models from the analysis. Employing a stably stratified Ekman layer as a simplified physical model of the stable boundary layer, the three stratification regimes observed in nature— weakly, intermediately and strongly stratified—are reproduced, and the data is subsequently used to answer key, long-standing questions.

The main part of the book is organized in three sections, namely a comprehensive introduction, numerics, and physics. The thesis ends with a clear and concise conclusion that distills specific implications for the study of the stable boundary layer. This structure emphasizes the physical results, but at the same time gives relevance to the technical aspects of numerical schemes and post-processing tools. The selection of the relevant literature during the introduction, and its use along the work appropriately combines literature from two research communities: fluid dynamics, and boundary-layer meteorology.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxi
Front Matter....Pages 1-1
Introduction....Pages 3-11
Problem Formulation and Tools....Pages 13-25
Front Matter....Pages 27-27
Discretization....Pages 29-48
Overlapping Communication and Computation....Pages 49-62
A Test Bed for the Numerical Tool....Pages 63-72
Front Matter....Pages 73-73
The Neutrally Stratified Ekman Layer....Pages 75-95
Turbulence Regimes and Stability....Pages 97-115
Flow Organization and Global Intermittency Under Strong Stratification....Pages 117-139
Front Matter....Pages 141-141
Implications for the Study of the Atmospheric Boundary Layer....Pages 143-150
Résumé....Pages 151-154
Back Matter....Pages 155-171




نظرات کاربران