ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Joy, Inc.: How We Built a Workplace People Love

دانلود کتاب جوی ، شرکت: چگونه ما یک مکان کار را دوست داریم

Joy, Inc.: How We Built a Workplace People Love

مشخصات کتاب

Joy, Inc.: How We Built a Workplace People Love

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1591845874, 9781591845874 
ناشر: Portfolio 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جوی ، شرکت: چگونه ما یک مکان کار را دوست داریم: مشخصات شرکت، بیوگرافی و تاریخچه، کسب و کار و پول، انگیزه و بهبود خود، فرهنگ کسب و کار، کسب و کار و پول، فرهنگ محل کار، فرهنگ کسب و کار، کسب و کار و پول، کامپیوتر و فناوری، صنایع، کسب و کار و پول، انگیزش، مدیریت، مدیریت و رهبری تجارت و پول



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Joy, Inc.: How We Built a Workplace People Love به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جوی ، شرکت: چگونه ما یک مکان کار را دوست داریم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جوی ، شرکت: چگونه ما یک مکان کار را دوست داریم

لحظه‌ای که وارد نوآوری‌های منلو می‌شوید، می‌توانید فضایی پر از انرژی، بازیگوشی، اشتیاق و شاید حتی . . . شادی زمانی که یک تحویل‌دهنده بسته گفت: «نمی‌دانم شما چه کار می‌کنید، اما هر کاری که باشد، می‌خواهم اینجا کار کنم.»


هر سال هزاران بازدیدکننده از اطراف می‌آیند. جهان برای بازدید از Menlo Innovations، یک شرکت نرم افزاری کوچک در Ann Arbor، میشیگان. آن‌ها این سفر را نه برای یادگیری فناوری، بلکه برای مشاهده رویکردی کاملاً متفاوت به فرهنگ شرکت انجام می‌دهند.


مدیر عامل و «داستان‌سرای ارشد» ریچ شریدان ترس و ابهامی را که معمولاً یک محل کار را بدبخت می‌کند، حذف کردند. تجربه خودش در صنعت نرم‌افزار به او آموخت که برای بسیاری، کار با ساعت‌های طولانی و پروژه‌های نادرست با نتایج با کیفیت پایین مشخص می‌شود. باید راه بهتری وجود داشت.


با شادی به عنوان هدف صریح، شریدان و تیمش همه چیز را در مورد نحوه اداره شرکت تغییر دادند. آن‌ها یک سیستم اعتقاد مشترک ایجاد کردند که از کار به صورت جفت پشتیبانی می‌کند و اشتباه کردن را در آغوش می‌گیرد، در حالی که همگی باعث ایجاد عزت برای تیم می‌شود.


نتایج همه انتظارات را بر باد داد. منلو جوایز رشد متعددی را کسب کرده است و به عنوان یک مجله Inc. به عنوان "شرکت کوچک جسور" معرفی شده است. این شرکت سه بار دفتر فیزیکی خود را سه برابر کرده و محصولاتی تولید کرده است که بر بازارها برای مشتریانش تسلط دارند.


Joy, Inc. نگاهی درونی به نحوه ایجاد فرهنگ شادی‌بخش شریدان و منلو ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه چنین چیزی وجود دارد. سازمان می تواند روش های خود را برای تیمی پرشورتر و نتایج پایدار و سودآور دنبال کند. شریدان همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید جلسات هوشمندانه‌تری را اجرا کنید و آموزش‌های فرهنگی را در فرآیند استخدام خود بسازید.


Joy, Inc. طرحی الهام‌بخش برای خوانندگان در هر زمینه‌ای که می‌خواهند فضایی متعهد و انرژی‌زا در محل کار داشته باشند، ارائه می‌دهد. منجر به نتایج تجاری پایدار می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The moment you walk into Menlo Innovations, you can sense the atmosphere full of energy, playfulness, enthusiasm, and maybe even . . . joy. As a package-delivery person once remarked, “I don’t know what you do, but whatever it is, I want to work here.”


Every year, thousands of visitors come from around the world to visit Menlo Innovations, a small software company in Ann Arbor, Michigan. They make the trek not to learn about technology but to witness a radically different approach to company culture.


CEO and “Chief Storyteller” Rich Sheridan removed the fear and ambiguity that typically make a workplace miserable. His own experience in the software industry taught him that, for many, work was marked by long hours and mismanaged projects with low-quality results. There had to be a better way.


With joy as the explicit goal, Sheridan and his team changed everything about how the company was run. They established a shared belief system that supports working in pairs and embraces making mistakes, all while fostering dignity for the team.


The results blew away all expectations. Menlo has won numerous growth awards and was named an Inc. magazine “audacious small company.” It has tripled its physical office three times and produced products that dominate markets for its clients.


Joy, Inc. offers an inside look at how Sheridan and Menlo created a joyful culture, and shows how any organization can follow their methods for a more passionate team and sustainable, profitable results. Sheridan also shows how to run smarter meetings and build cultural training into your hiring process.


Joy, Inc. offers an inspirational blueprint for readers in any field who want a committed, energizing atmosphere at work—leading to sustainable business results.





نظرات کاربران