ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Johns Hopkins Manual of Gynecology and Obstetrics

دانلود کتاب کتابچه راهنمای زنان و زایمان جان هاپکینز

Johns Hopkins Manual of Gynecology and Obstetrics

مشخصات کتاب

Johns Hopkins Manual of Gynecology and Obstetrics

ویرایش: 5 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1451188803, 9781451188806 
ناشر: LWW 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 737 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتابچه راهنمای زنان و زایمان جان هاپکینز: مامایی و زنان، داخلی، پزشکی، زنان و زایمان، بالینی، پزشکی، پزشکی و علوم بهداشتی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Johns Hopkins Manual of Gynecology and Obstetrics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتابچه راهنمای زنان و زایمان جان هاپکینز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتابچه راهنمای زنان و زایمان جان هاپکینز


از گروه زنان و زایمان در دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز، نسخه پنجم این منبع برجسته ارائه شده است. کتابچه راهنمای زنان و زایمان جانز هاپکینز مرجع در محل شما برای تقریباً هر موقعیتی است که در مامایی، زنان و زایمان پرخطر، زنان، غدد درون ریز تولید مثل، ناباروری و انکولوژی زنان با آن مواجه خواهید شد. همچنین به‌عنوان یک ابزار بازبینی برای آزمون‌های صدور گواهینامه یا تأیید مجدد بسیار مؤثر است.
  • اطلاعات را به سرعت با قالب طرح کلی با استفاده آسان، مدل‌سازی شده از The Washington Manual® of Medical Therapeutics، بیابید.
  • با اطلاعات جدید در مورد تکنیک های جراحی کم تهاجمی به روز باشید. ابزارهای تشخیصی جدید؛ و پیشرفت‌های اخیر در لقاح، ناباروری، ژنتیک و تشخیص قبل از تولد.
  • با فصل مراقبت‌های اولیه تجدیدنظر شده‌ای که منعکس‌کننده استانداردهای عمل فعلی و فصل جدیدی در ایمنی بیمار است، مراقبت مؤثرتری برای بیمار ارائه دهید.
  • از دانش و تخصص دستیاران و پزشکان شرکت کننده در مامایی و زنان در دانشگاه جانز هاپکینز بهره مند شوید
  • به کتابچه راهنما که بیش از 15 سال است با اطمینان توسط افسران خانه، دانشجویان پزشکی استفاده می شود، اعتماد کنید. و پزشکانی که با بیماری ها و اختلالات زنان و زایمان سر و کار دارند.
اکنون با نسخه چاپی، از نسخه الکترونیکی تعاملی همراه با ارائه تبلت، تلفن هوشمند یا دسترسی آنلاین به موارد زیر لذت ببرید:
  • کامل محتوا با پیمایش پیشرفته.
  • ابزارهای جستجوی قدرتمند و پیوندهای متقابل پیمایش هوشمند که نتایج را از محتوای کتاب، یادداشت‌های شما و حتی وب می‌آورد.
  • صفحات دارای پیوند متقابل، مراجع، و موارد دیگر برای پیمایش آسان.
  • ابزار برجسته برای ارجاع آسانتر به محتوای کلیدی در سراسر متن.
  • امکان یادداشت برداری و اشتراک گذاری با دوستان و همکاران.
  • <. LI>برگه مرجع سریع برای ذخیره محتوای مورد علاقه خود برای استفاده در آینده.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

From the Department of Gynecology and Obstetrics at The Johns Hopkins University School of Medicine comes the Fifth Edition of this outstanding resource. The Johns Hopkins Manual of Gynecology and Obstetrics is your on-the-spot reference for virtually any situation you’ll face in obstetrics, high-risk obstetrics, gynecology, reproductive endocrinology, infertility, and gynecologic oncology. It’s also highly effective as a review tool for certification or recertification exams.
  • Find information quickly with an easy-to-use outline format, modeled after The Washington Manual® of Medical Therapeutics.
  • Stay up to date with new information on minimally invasive surgical techniques; new diagnostic tools; and recent advances in conception, infertility, genetics, and prenatal diagnosis.
  • Provide more effective patient care with a newly revised primary care chapter that reflects current practice standards and a new chapter on patient safety.
  • Benefit from the knowledge and expertise of residents and attending physicians in obstetrics and gynecology at The Johns Hopkins University
  • Trust the manual that’s been used with confidence for more than 15 years by house officers, medical students, and practitioners who deal with obstetric and gynecologic diseases and disorders.
Now with the print edition, enjoy the bundled interactive eBook edition, offering tablet, smartphone, or online access to:
  • Complete content with enhanced navigation.
  • Powerful search tools and smart navigation cross-links that pull results from content in the book, your notes, and even the web.
  • Cross-linked pages, references, and more for easy navigation.
  • Highlighting tool for easier reference of key content throughout the text.
  • Ability to take and share notes with friends and colleagues.
  • Quick reference tabbing to save your favorite content for future use.





نظرات کاربران