ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Naturalism and Unbelief in France, 1650-1729

دانلود کتاب طبیعت گرایی و ناباوری در فرانسه، 1650-1729

Naturalism and Unbelief in France, 1650-1729

مشخصات کتاب

Naturalism and Unbelief in France, 1650-1729

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 110710663X, 9781107106635 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : ZIP (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طبیعت گرایی و ناباوری در فرانسه، 1650-1729: فرانسه، اروپا، تاریخ، عمومی، مذهبی، جهان، تاریخ، تاریخ، مطالعات دینی، دین و معنویت، الحاد، دین و معنویت، اروپا، سیاست بین المللی و جهانی، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، تاریخ و نظریه، سیاسی علم، سیاست و حکومت، سیاست و علوم اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Naturalism and Unbelief in France, 1650-1729 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طبیعت گرایی و ناباوری در فرانسه، 1650-1729 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طبیعت گرایی و ناباوری در فرانسه، 1650-1729

بیخدایی اساسی ترین چالش برای قطعیت های اولیه فرانسوی مدرن بود. مربیان برجسته، متکلمان و فیلسوفان، چنین الحادی را آشکارا پوچ می‌خوانند، و مطمئن بودند که نه واقعیت و نه رفتار طبیعت بدون ارجاع به خدا قابل توضیح نیست. بدیل یک طبیعت گرایی طبقه بندی شده بود. این کتاب نشان می‌دهد که جهان دانش‌آموز مسیحی همیشه «بی‌خدا» طبیعت‌گرا را به‌عنوان یک گفت‌وگو و ورقه‌ای بحث‌برانگیز در خود جای داده است، و درگیری و استفاده اوایل مدرن از ملحد فرضی بخش‌های عمده‌ای از زندگی فکری آن بوده است. در ملاحظات و بحث‌های یک فرهنگ ارتدوکس که به طور فزاینده‌ای متلاشی‌کننده‌تر می‌شود، دنیای دانش‌آموز فرانسوی مدرن اولیه صدایی واقعی و در نهایت جانی به آن حضور الحادی بخشید. بدون درک زمینه واقعی و همگرایی وراثت، دانش پژوهی، منازعات شدید، و شیوه های جدلی فرهنگ ارتدکس، نسل اولیه-مدرن و انتشار طبیعت گرایی مطلق غیرقابل توضیح است. این کتاب فرهنگ آموخته شده مسیحی، معضلات و پیامدهای ناخواسته آن را زنده می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Atheism was the most fundamental challenge to early-modern French certainties. Leading educators, theologians and philosophers labelled such atheism as manifestly absurd, confident that neither the fact nor behaviour of nature was explicable without reference to God. The alternative was a categorical naturalism. This book demonstrates that the Christian learned world had always contained the naturalistic 'atheist' as an interlocutor and a polemical foil, and its early-modern engagement and use of the hypothetical atheist were major parts of its intellectual life. In the considerations and polemics of an increasingly fractious orthodox culture, the early-modern French learned world gave real voice and eventually life to that atheistic presence. Without understanding the actual context and convergence of the inheritance, scholarship, fierce disputes, and polemical modes of orthodox culture, the early-modern generation and dissemination of absolute naturalism are inexplicable. This book brings to life that Christian learned culture, its dilemmas, and its unintended consequences.



فهرست مطالب

Acknowledgments page ix

Introduction 1

1 From Nature to God 5

2 Reading the Ancients and Reading Spinoza 48

3 Reductio ad Naturalismum 102

4 The Passion of Malebranche 152

5 Creation and Evil 212

Conclusion 269

Bibliography 289

Index 325




نظرات کاربران