دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Alan Charles Kors
سری:
ISBN (شابک) : 110710663X, 9781107106635
ناشر: Cambridge University Press
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : ZIP (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب طبیعت گرایی و ناباوری در فرانسه، 1650-1729: فرانسه، اروپا، تاریخ، عمومی، مذهبی، جهان، تاریخ، تاریخ، مطالعات دینی، دین و معنویت، الحاد، دین و معنویت، اروپا، سیاست بین المللی و جهانی، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، تاریخ و نظریه، سیاسی علم، سیاست و حکومت، سیاست و علوم اجتماعی
در صورت تبدیل فایل کتاب Naturalism and Unbelief in France, 1650-1729 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طبیعت گرایی و ناباوری در فرانسه، 1650-1729 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بیخدایی اساسی ترین چالش برای قطعیت های اولیه فرانسوی مدرن بود. مربیان برجسته، متکلمان و فیلسوفان، چنین الحادی را آشکارا پوچ میخوانند، و مطمئن بودند که نه واقعیت و نه رفتار طبیعت بدون ارجاع به خدا قابل توضیح نیست. بدیل یک طبیعت گرایی طبقه بندی شده بود. این کتاب نشان میدهد که جهان دانشآموز مسیحی همیشه «بیخدا» طبیعتگرا را بهعنوان یک گفتوگو و ورقهای بحثبرانگیز در خود جای داده است، و درگیری و استفاده اوایل مدرن از ملحد فرضی بخشهای عمدهای از زندگی فکری آن بوده است. در ملاحظات و بحثهای یک فرهنگ ارتدوکس که به طور فزایندهای متلاشیکنندهتر میشود، دنیای دانشآموز فرانسوی مدرن اولیه صدایی واقعی و در نهایت جانی به آن حضور الحادی بخشید. بدون درک زمینه واقعی و همگرایی وراثت، دانش پژوهی، منازعات شدید، و شیوه های جدلی فرهنگ ارتدکس، نسل اولیه-مدرن و انتشار طبیعت گرایی مطلق غیرقابل توضیح است. این کتاب فرهنگ آموخته شده مسیحی، معضلات و پیامدهای ناخواسته آن را زنده می کند.
Atheism was the most fundamental challenge to early-modern French certainties. Leading educators, theologians and philosophers labelled such atheism as manifestly absurd, confident that neither the fact nor behaviour of nature was explicable without reference to God. The alternative was a categorical naturalism. This book demonstrates that the Christian learned world had always contained the naturalistic 'atheist' as an interlocutor and a polemical foil, and its early-modern engagement and use of the hypothetical atheist were major parts of its intellectual life. In the considerations and polemics of an increasingly fractious orthodox culture, the early-modern French learned world gave real voice and eventually life to that atheistic presence. Without understanding the actual context and convergence of the inheritance, scholarship, fierce disputes, and polemical modes of orthodox culture, the early-modern generation and dissemination of absolute naturalism are inexplicable. This book brings to life that Christian learned culture, its dilemmas, and its unintended consequences.
Acknowledgments page ix Introduction 1 1 From Nature to God 5 2 Reading the Ancients and Reading Spinoza 48 3 Reductio ad Naturalismum 102 4 The Passion of Malebranche 152 5 Creation and Evil 212 Conclusion 269 Bibliography 289 Index 325