دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: نرم افزار: CAD ویرایش: نویسندگان: Couwenbergh. Jean-Pierre سری: Guide de référence ISBN (شابک) : 9782212127270, 2212127278 ناشر: Eyrolles سال نشر: 2011 تعداد صفحات: 853 زبان: French فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 83 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب 3DS Max 2011 و 3DS Max design 2011: راهنمای مرجع: است
در صورت تبدیل فایل کتاب 3DS Max 2011 et 3DS Max design 2011 : guide de référence به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب 3DS Max 2011 و 3DS Max design 2011: راهنمای مرجع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پیشرو در نرم افزار انیمیشن و تجسم از زمان ایجاد خود، 3ds max در بخش های مختلفی مانند معماری، شبیه سازی، طراحی، سمعی و بصری و بازی های ویدیویی استفاده می شود. به روز رسانی منظم عملکردهای آن، آن را در خط مقدم نرم افزار ایجاد سه بعدی قرار می دهد. بزرگترین استودیوها از آن برای تولید جلوه های ویژه خود استفاده می کنند، همانطور که در مورد کارشناسان، آواتار یا 2012 در زمینه فیلم و سریال، نقطه Evian برای تبلیغات، Assassin's Creed یا Warhammer آنلاین برای بازی های ویدیویی، آئودی و فراری جدید بود. برای طراحی خودرو یا حتی پروژه های نوآورانه ژان نوول و زاها حدید برای معماری. با این راهنما، به سرعت بر ویژگی های اساسی 3ds max 2011 و 3ds max design 2011، از مدل سازی و لباس پوشیدن گرفته تا نورپردازی صحنه و انیمیشن تسلط خواهید یافت. این کتاب آموزشی و جامع می تواند برای یادگیری و همچنین به عنوان مرجعی در استفاده روزانه از نرم افزار مورد استفاده قرار گیرد. او به شما یاد می دهد که چگونه: کنترل کنید و رابط کاربری خود را شخصی سازی کنید. پروژه خود را تجزیه و تحلیل کنید و مناسب ترین روش مدل سازی را انتخاب کنید. به سرعت مدل های سه بعدی خود را ایجاد کنید. بر ابزارهای مختلف ویرایش مسلط شوید. صحنه خود را با مواد و بافت بپوشانید. با تکنیک های مختلف نورپردازی، واقع گرایی صحنه خود را افزایش دهید. اضافه کردن جلوه های ویژه کیفیت رندر. طراحی معماری را به لطف ابزارهای خاص شروع کنید. با استودیوی Character شخصیت های خود را متحرک کنید. شخصیت های خود را با ماژول های پارچه و مو بپوشانید. آنالیزهای فیزیکی نور را انجام دهید. وارد کردن صحنه ها از AutoCAD، REVIT یا SketchUp.
Leader des logiciels d'animation et de visualisation depuis sa création, 3ds max est utilisé dans des secteurs aussi divers que l'architecture, la simulation, le design, l'audiovisuel ou le jeu vidéo. Les régulières mises à jour de ses fonctionnalités le placent à l'avant-poste des logiciels de création 3D. Les plus grands studios l'utilisent pour réaliser leurs effets spéciaux, comme cela a été le cas pour Les experts, Avatar ou 2012 dans le domaine des films et des séries, le spot d'Evian pour la publicité, Assassin's Creed ou Warhammer online pour le jeu vidéo, les nouvelles Audi et Ferrari pour le design automobile ou encore les projets novateurs de Jean Nouvel et Zaha Hadid pour l'architecture. Grâce à ce guide, vous maîtriserez rapidement les fonctions essentielles de 3ds max 2011 et 3ds max design 2011, depuis la modélisation et l'habillage jusqu'à l'éclairage de la scène et l'animation. Didactique et complet, cet ouvrage peut être utilisé pour l'apprentissage mais aussi comme référence dans l'utilisation quotidienne du logiciel. II vous apprendra comment : Prendre en main et personnaliser votre interface. Analyser votre projet et choisir la méthode de modélisation la plus adéquate. Réaliser rapidement vos modèles 3D. Maîtriser les différents outils de modification. Habiller votre scène avec matériaux et textures. Augmenter le réalisme de votre scène grâce aux différentes techniques d'éclairage. Ajouter des effets spéciaux. Effectuer un rendu de qualité. Vous lancer dans la conception architecturale grâce à des outils spécifiques. Animer vos personnages grâce à Character studio. Habiller vos personnages grâce aux modules Cloth et Hair. Réaliser des analyses physiques de l'éclairage. Importer des scènes d'AutoCAD, de REVIT ou de SketchUp.