ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Getting Started with Coding Get Creative with Code!

دانلود کتاب شروع کار با کدگذاری خلاقیت با کد!

Getting Started with Coding  Get Creative with Code!

مشخصات کتاب

Getting Started with Coding Get Creative with Code!

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: For Dummies 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 131 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Getting Started with Coding Get Creative with Code! به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع کار با کدگذاری خلاقیت با کد! نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع کار با کدگذاری خلاقیت با کد!

هنگامی که کودک شما آماده است تا کدنویسی را به جعبه ابزار خلاقیت خود اضافه کند اما شما آماده نیستید که او را به اردوگاه برنامه نویسی بفرستید، شروع با کدنویسی اینجاست تا به او کمک کند تا با اصول اولیه کدنویسی شروع کند. خوانندگان جوان را از طریق پروژه های سرگرم کننده ای که در کلاس درس آزمایش شده اند، راهنمایی می کند. هر پروژه یک هدف نهایی برای القای اعتماد به نفس و حس موفقیت در کدنویسان جوان دارد. با دوری از اصطلاحات و اصطلاحات گیج کننده، شروع با کدنویسی به زبانی نوشته شده است که کودک شما می تواند آن را بفهمد. بعلاوه، طراحی تمام رنگی بر روی گرافیک های چشم نواز سنگین است و فرمت آن بر مراحل تکمیل یک پروژه متمرکز است و آن را برای هر جوانی که علاقه مند به کاوش در دنیای شگفت انگیز کدنویسی است، قابل دسترس می کند. پس چرا فرزندتان را به یک کمپ بفرستید در حالی که می تواند قهرمان برنامه نویسی شود - درست در راحتی اتاق نشیمن شما؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

When your kid is ready to add coding to their creativity toolbox but youre not ready to ship them off to coding camp, Getting Started with Coding is here to help them get started with the basics of coding. It walks young readers through fun projects that were tested in the classroom. Each project has an end-goal to instill confidence and a sense of achievement in young coders. Steering clear of jargon and confusing terminology, Getting Started with Coding is written in a language your child can understand. Plus, the full-color design is heavy on eye-catching graphics and the format is focused on the steps to completing a project, making it approachable for any youngster with an interest in exploring the wonderful world of coding. So why send your kid to a camp when they can become a coding champ--right in the comfort of your living room?





نظرات کاربران