ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Fundamentals of Architecture

دانلود کتاب مبانی معماری

The Fundamentals of Architecture

مشخصات کتاب

The Fundamentals of Architecture

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9782940373482 
ناشر: AVA Publishing 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 178 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 71 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The Fundamentals of Architecture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی معماری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی معماری

"مبانی معماری" مقدمه ای بر ایده های اساسی معماری است. این کتاب در نظر گرفته شده است تا پیچیدگی معماری فرآیند خود را روشن کند و مطالعه آن را در دسترس تر کند. این دانش آموزان را با تاریخ غنی معماری و تمام جنبه های تئوری و عمل مدرن آشنا می کند. مبانی معماری مرجعی است برای هر کسی که علاقه مند به معرفی ایده های اساسی است که بر معماری یا طراحی داخلی و تکنیک های گرافیکی و زبان مرتبط با ارائه ایده های مربوط به تحقق و آزمایش فضایی تأثیر می گذارد و به آنها اطلاع می دهد. این کتاب روش‌هایی را برای بررسی و تبیین فرآیند معماری از ایده‌ها و مفاهیم اولیه، نحوه اطلاع‌رسانی این ایده‌ها با درک مکان، زمینه و سابقه تاریخی معرفی می‌کند. توسعه سازه، مصالح و رابطه این ایده های نجیب با فرآیند ساختمان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

«Основы архитектуры» представляет собой введение в основные идеи архитектуры. Книга предназначена, чтобы разъяснить сложность архитектуры её процесс и сделать её более доступным для изучения. Она представляет студентам богатую истории архитектуры и все аспекты современной теории и практики. The Fundamentals of Architecture is reference for anyone who is interested in an introduction to the basic ideas that affect and inform architecture or interior design and the graphic techniques and language associated with presenting ideas concerned with spatial realisation and experimentation. This book will introduce methods to consider and explain the process of architecture from initial ideas and concepts, how these ideas are informed by understanding site, context and historical precedent. The development of the structure, the materials and the relationship of these deign ideas to the building process.





نظرات کاربران