ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب ACT for Adolescents: Treating Teens and Adolescents in Individual and Group Therapy

دانلود کتاب ACT for Adolescents: درمان نوجوانان و نوجوانان در درمان فردی و گروهی

ACT for Adolescents: Treating Teens and Adolescents in Individual and Group Therapy

مشخصات کتاب

ACT for Adolescents: Treating Teens and Adolescents in Individual and Group Therapy

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1626253579, 9781626253575 
ناشر: Context Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 279 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ACT for Adolescents: درمان نوجوانان و نوجوانان در درمان فردی و گروهی: روانشناسی و مشاوره،روانشناسی نوجوان،روانشناسی کاربردی،روانشناسی کودک،مشاوره،خلاقیت و نبوغ،روانشناسی رشد،روانشناسی تجربی،روانشناسی قانونی،تاریخ،پزشکی و روانشناسی،روانشناسی روانشناسی،روانشناسی روانشناسی،روانشناسی روانشناسی روانپزشکی، روانکاوی، داروسازی روانی، روان درمانی، TA و NLP، مرجع، تحقیق، روابط جنسی، روانشناسی اجتماعی و تعاملات، تست و اندازه گیری، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، Ch



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب ACT for Adolescents: Treating Teens and Adolescents in Individual and Group Therapy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ACT for Adolescents: درمان نوجوانان و نوجوانان در درمان فردی و گروهی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ACT for Adolescents: درمان نوجوانان و نوجوانان در درمان فردی و گروهی

پیشگفتار کلی جی. ویلسون

در این راهنمای بسیار مورد نیاز، یک روانشناس بالینی و یک مددکار اجتماعی یک پروتکل منعطف ده هفته ای مبتنی بر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) ارائه می کنند تا به نوجوانان کمک کند تا بر موانع سلامت روان غلبه کنند و پیشرفت کنند.

اگر شما یک پزشک بالینی هستید که با نوجوانان کار می کند، متوجه چالش هایی هستید که این جمعیت با آن مواجه است. اما گاهی اوقات ایجاد ارتباط در درمان ممکن است دشوار باشد. برای کمک، ACT for Adolescents اولین پروتکل حرفه ای موثر را برای تسهیل ACT با نوجوانان در درمان فردی، همراه با تغییراتی برای یک محیط گروهی ارائه می دهد.

در این کتاب، شما خواهید دید. استراتژی های ارزشمندی را برای ارتباط معنادار با مشتری خود در جلسه بیابید، در عین حال به سرعت و ایمن به مسائل بالینی که مشتری خود با آن مواجه است برسید. همچنین یک نمای کلی از فرآیندهای اصلی ACT پیدا خواهید کرد تا بتوانید ذهن آگاهی را در هر جلسه معرفی کنید و به مشتری خود در انتخاب اقدام مبتنی بر ارزش کمک کنید. با استفاده از پروتکل تشریح شده در این کتاب، می‌توانید به مشتری خود کمک کنید تا بر تعدادی از چالش‌های بهداشت روانی از افسردگی و اضطراب گرفته تا اختلالات خوردن و آسیب‌های روحی غلبه کند.

اگر با مشتریان نوجوان کار می‌کنید، قدرتمندان و تمرینات گام به گام موثر در این کتاب مخصوصاً برای شما طراحی شده است. این افزونه ای است که باید به کتابخانه حرفه ای شما اضافه شود.

این کتاب شامل دانلودهای صوتی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Foreword by Kelly G. Wilson

In this much-needed guide, a clinical psychologist and a social worker provide a flexible, ten-week protocol based in acceptance and commitment therapy (ACT) to help adolescents overcome mental health hurdles and thrive.

If you’re a clinician working with adolescents, you understand the challenges this population faces. But sometimes it can be difficult to establish connection in therapy. To help, ACT for Adolescents offers the first effective professional protocol for facilitating ACT with adolescents in individual therapy, along with modifications for a group setting.

In this book, you’ll find invaluable strategies for connecting meaningfully with your client in session, while at the same time arriving quickly and safely to the clinical issues your client is facing. You’ll also find an overview of the core processes of ACT so you can introduce mindfulness into each session and help your client choose values-based action. Using the protocol outlined in this book, you’ll be able to help your client overcome a number of mental health challenges from depression and anxiety to eating disorders and trauma.

If you work with adolescent clients, the powerful and effective step-by-step exercises in this book are tailored especially for you. This is a must-have addition to your professional library.

This book includes audio downloads.



فهرست مطالب

Introduction
PART 1
	ACT Basics
PART 2
Session 1
	The Assessment
Session 2
	Creative Hopelessness
Session 3
	Identifying Values
Session 4
	Setting Goals: Putting Values into Action
Session 5
	Willingness and Allowing of Feelings
Session 6
	Defusing from Thoughts
Session 7
	Defusing from “Story”
Session 8
	Self-­as-­Context
Session 9
	Self-­Compassion
Session 10
	Pulling It All Together




نظرات کاربران