ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Emergence of Israel in Ancient Palestine: Historical and Anthropological Perspectives

دانلود کتاب ظهور اسرائیل در فلسطین باستان: دیدگاه‌های تاریخی و مردم‌شناختی

مشخصات کتاب

The Emergence of Israel in Ancient Palestine: Historical and Anthropological Perspectives

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Copenhagen International Seminar 
ISBN (شابک) : 1845535294, 9781845535292 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 257 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب The Emergence of Israel in Ancient Palestine: Historical and Anthropological Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ظهور اسرائیل در فلسطین باستان: دیدگاه‌های تاریخی و مردم‌شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ظهور اسرائیل در فلسطین باستان: دیدگاه‌های تاریخی و مردم‌شناختی

این مطالعه با بهره‌گیری از روش‌شناسی انتقادی برای تاریخ‌نویسی و استفاده از بینش‌های مردم‌شناختی و داده‌های قوم‌نگاری از خاورمیانه مدرن، با هدف ارائه درک جدیدی از ظهور اسرائیل در فلسطین باستان و پویایی‌های اجتماعی-سیاسی در منطقه شام ​​است. در دوران باستان کتاب با بحث در مورد مسائل تاریخ نگاری و تاریخ نگاری، چه در دوران باستان و چه در دوران جدید، و ارزیابی میزان بروز گفتمان کلامی جدید در رابطه با تاریخ و تاریخ نگاری آغاز می شود. فصل 2 روش شناسی مورد استفاده محققان کتاب مقدس برای کسب دانش در مورد جامعه اسرائیل باستان را ارزیابی می کند. Pfoh استدلال می‌کند که چنین تلاش‌هایی اغلب مدل‌های علمی-اجتماعی را بر روی روایات کتاب مقدس بدون شواهد بیرونی از گذشته بازسازی‌شده اعمال می‌کنند و واقعیت گذشته مجازی را تولید می‌کنند که نمی‌توان آن را به طور ملموس تأیید کرد. فصل 3 به بقایای باستان شناسی می پردازد که معمولاً به عنوان شواهد روشنی از دولت اسرائیل در قرن دهم قبل از میلاد نگهداری می شوند. انتقاد اصلی به سوی تفاسیر باستان‌شناختی داده‌ها است که توسط روایت‌های کتاب مقدس کتاب‌های قضات و ساموئل هدایت می‌شود و در نتیجه ترکیبی هماهنگ از ادبیات کهن و مدل‌های انسان‌شناسی مدرن در مورد تشکیل دولت است. فصل 4 با بحث در مورد چگونگی استفاده از مدل های انسان شناختی برای تاریخ نویسی ادامه می یابد. مفاهیم سیاسی-اجتماعی، مانند جامعه رهبری یا تشکیل دولت نباید بر محتوای منابع ادبی باستانی (مثلاً کتاب مقدس) تحمیل شود، بلکه در عوض برای تجزیه و تحلیل منابع اولیه ما (سوابق باستان‌شناسی و کتیبه‌شناسی)، به منظور ایجاد گزارش تاریخی-اجتماعی فصل پایانی تلاش می‌کند تا توضیحی تاریخی درباره ظهور اسرائیل در فلسطین باستان بدون تکیه بر کتاب مقدس، بلکه تنها بر باستان‌شناسی، کتاب‌نگاری و بینش‌های مردم‌شناسی ارائه کند. این اسرائیل همان اسرائیل کتاب مقدس نیست. این همان اسرائیل از تاریخ است، همان اسرائیلی که مورخ مدرن به دنبال بازیابی آن از مطالعه بقایای سنگ نگاره و باستان شناسی باستانی است. استدلال‌های ارائه‌شده این ایده را به چالش می‌کشد که نویسندگان کتاب مقدس وقایع تاریخی را همانطور که ما امروزه این عمل را درک می‌کنیم، ثبت می‌کنند و اینکه می‌توانیم از سوابق کتاب مقدس برای ایجاد تاریخ‌های انتقادی از اسرائیل در فلسطین باستان استفاده کنیم. همچنین وجود رگه‌های غیرقابل انکار دولت در سوابق باستان‌شناسی از عصر آهن را زیر سوال می‌برد، همانطور که تصاویر کتاب مقدس درباره سلطنت متحد ممکن است ما را به این باور برساند. بنابراین، با تکیه بر بینش‌های قوم‌نگاری، ممکن است دانش بهتری در مورد چگونگی عملکرد جوامع شام باستان به دست آوریم، و زمینه‌ای برای درک ظهور اسرائیل تاریخی به‌عنوان یکی از حامیان اصلی کوهستان‌ها، با یک زندگی اجتماعی-سیاسی تقریباً دو قرنی به ما ارائه دهد. در طول دوره‌های متأخر تاریخ فلسطین باستان، یعنی ایرانی و یونانی-رومی، است که زمینه‌ی مناسبی را می‌یابیم که اسرائیل کتاب مقدس در آن ایجاد شده و زندگی ادبی بیش از دو هزار ساله را آغاز می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران