ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Transforming the Ivory Tower: Challenging Racism, Sexism, and Homophobia in the Academy

دانلود کتاب تبدیل برج عاج: به چالش کشیدن نژادپرستی، جنسیت گرایی و همجنس گرایی در آکادمی

مشخصات کتاب

Transforming the Ivory Tower: Challenging Racism, Sexism, and Homophobia in the Academy

دسته بندی: جامعه شناسی
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780824835262, 9780824860394 
ناشر: University of Hawai’i Press 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 234 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 838 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Transforming the Ivory Tower: Challenging Racism, Sexism, and Homophobia in the Academy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبدیل برج عاج: به چالش کشیدن نژادپرستی، جنسیت گرایی و همجنس گرایی در آکادمی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبدیل برج عاج: به چالش کشیدن نژادپرستی، جنسیت گرایی و همجنس گرایی در آکادمی

افراد بیرون و درون کالج‌ها و دانشگاه‌ها معمولاً این مؤسسات را منصفانه و معقول می‌دانند و به دور از نابرابری‌هایی که به طور کلی جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهند. علیرغم تعداد بیشتر زنان، افراد طبقه کارگر، و رنگین پوستان - و همچنین افزایش دید برای دانشجویان و کارکنان LGBTQ - در طول پنجاه سال گذشته، دانشگاه ها همچنان "برج های عاج" هستند که اشکال نهادینه شده جنسیت گرایی، طبقه گرایی، نژادپرستی و نژادپرستی را تداوم می بخشد. هوموفوبیا دگرگونی برج عاج بر میراث غنی مبارزات تاریخی استوار است تا دانشگاه ها را به روی صداهای مخالف و گروه های سرکوب شده باز کند. هر فصل با تعهد به پراکسیس هدایت می شود - این ایده که درک نظری نابرابری باید در راهبردهای مشخص برای تغییر اعمال شود. این تصور غلط رایج که نژادپرستی، تبعیض جنسی، و همجنس‌گرا هراسی دیگر گریبانگیر زندگی دانشگاهی نمی‌شود، دشواری در از بین بردن اشکال درهم تنیده ظلم را که در زیر برج عاج وجود دارد، افزایش می‌دهد. مشارکت‌کنندگان نشان می‌دهند که زنان، افراد LGBTQ و رنگین پوستان همچنان با اشکال سیستماتیک تعصب و تبعیض در دانشگاه‌ها در سراسر برنامه درسی و آموزش، ارزیابی بورس تحصیلی، و فرآیندهای تصدی و ارتقای شغلی مملو از نابرابری‌های آشکار و پنهان هستند. . دست اندرکاران این جلد با بررسی انتقادی مبارزات شخصی و جمعی، از فشار جذب شدن سرپیچی می کنند. آنها که از فضاها و زمینه های مختلف اجتماعی صحبت می کنند، رویکردهای ضد نژادپرستی، فمینیستی، و دگرباشان را برای آموزش و مربیگری، تحقیق و نوشتن، فرهنگ و شیوه های آکادمیک، رشد و توسعه رشته ها، فعالیت دانشگاهی، مشارکت دانشگاه و جامعه، و مقابله با امتیازات تحلیل می کنند. دگرگونی برج عاج برای همه دانشجویان، اساتید و مدیرانی که به دنبال درک تعصب و تبعیض در آموزش عالی و مشارکت در کار عدالت اجتماعی در داخل و خارج از محوطه کالج هستند، نیاز به مطالعه دارد. این یک رویکرد فعالانه ارائه می دهد که شامل تغییرات نهادی و فرهنگی است که احترام، شمول و تحول را تقویت می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران