ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Commodity Activism: Cultural Resistance in Neoliberal Times

دانلود کتاب فعالیت کالایی: مقاومت فرهنگی در روزگار نئولیبرال

Commodity Activism: Cultural Resistance in Neoliberal Times

مشخصات کتاب

Commodity Activism: Cultural Resistance in Neoliberal Times

دسته بندی: مردم شناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0814764002, 9780814764008 
ناشر: New York University Press 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 316 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Commodity Activism: Cultural Resistance in Neoliberal Times به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فعالیت کالایی: مقاومت فرهنگی در روزگار نئولیبرال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فعالیت کالایی: مقاومت فرهنگی در روزگار نئولیبرال

خرید محصولات (قرمز) - از تی شرت های گپ گرفته تا اپل - برای مبارزه با ایدز. برای حمایت از تجارت منصفانه، یک «فنجان مراقبت» قهوه در Coffee Bean & Tea Leaf بنوشید. رانندگی با تویوتا پریوس برای مبارزه با گرمایش زمین. همه این فعالیت‌های رایج به یک ویژگی اصلی فرهنگ معاصر اشاره می‌کنند: رایج‌ترین روشی که ما در فعالیت‌های اجتماعی شرکت می‌کنیم، خرید چیزی است. روپالی موکرجی و سارا بانت-ویزر گروهی نمونه از محققان را گردآوری کرده‌اند تا این چشم‌انداز جدید را از طریق مجموعه‌ای از مطالعات موردی «فعالیت کالایی» بررسی کنند. این مقاله‌ها که از تلویزیون، فیلم، کمپین‌های فعالان مصرف‌کننده، و فرهنگ‌های افراد مشهور و حمایت از شرکت‌ها استخراج می‌شوند، نمونه‌هایی مانند کمپین Dove «زیبایی واقعی»، فعالیت‌های خرده‌فروشی مثبت جنسی، ABC's Extreme Home Makeover، و آنجلینا جولی به عنوان مبلغ مشهور چندملیتی را دربرمی‌گیرد. . با بررسی پیچیدگی‌های نهفته در کنش‌گری سیاسی معاصر، کنش‌گرایی کالایی عملکرد قدرت و مقاومت و همچنین شهروندی و ذهنیت را در دوران نئولیبرال آشکار می‌کند. این مجموعه که صرفاً سیاست را در تقابل با مصرف‌گرایی قرار نمی‌دهد، روابط بین فرهنگ‌های مادی و ذهنیت‌های سیاسی را کنایه می‌دهد و استدلال می‌کند که کنش‌گرایی ممکن است خود در حال تبدیل شدن به یک کالای مارک‌دار باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Buying (RED) products—from Gap T-shirts to Apple--to fight AIDS. Drinking a “Caring Cup” of coffee at the Coffee Bean & Tea Leaf to support fair trade. Driving a Toyota Prius to fight global warming. All these commonplace activities point to a central feature of contemporary culture: the most common way we participate in social activism is by buying something. Roopali Mukherjee and Sarah Banet-Weiser have gathered an exemplary group of scholars to explore this new landscape through a series of case studies of “commodity activism.” Drawing from television, film, consumer activist campaigns, and cultures of celebrity and corporate patronage, the essays take up examples such as the Dove “Real Beauty” campaign, sex positive retail activism, ABC’s Extreme Home Makeover, and Angelina Jolie as multinational celebrity missionary. Exploring the complexities embedded in contemporary political activism, Commodity Activism reveals the workings of power and resistance as well as citizenship and subjectivity in the neoliberal era. Refusing to simply position politics in opposition to consumerism, this collection teases out the relationships between material cultures and political subjectivities, arguing that activism may itself be transforming into a branded commodity.





نظرات کاربران