ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Menorah: From the Bible to Modern Israel

دانلود کتاب منوره: از انجیل تا اسرائیل امروزی

مشخصات کتاب

The Menorah: From the Bible to Modern Israel

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0674088794, 9780674088795 
ناشر: Harvard University Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 296 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب The Menorah: From the Bible to Modern Israel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب منوره: از انجیل تا اسرائیل امروزی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب منوره: از انجیل تا اسرائیل امروزی



منورا، شمعدان هفت شاخه، هزاره ها را به عنوان نمادی زنده از یهودیت و قوم یهود طی کرده است. طبیعتاً از اعصار بدون تغییر نگذشته است. منورا تاریخ فرهنگی و فکری قدیمی ترین نماد مذهبی جهان غرب را که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد، بررسی می کند. این تاریخچه کاملاً شخصی و در عین حال عمیقاً شخصی تحقیق شده، توضیح می‌دهد که چگونه منورا تغییرات و تداوم‌های بزرگ در فرهنگ یهودی، از دوران کتاب مقدس تا اسرائیل مدرن را روشن می‌کند.

اگرچه منوره‌های طلایی هفت شاخه موسی و معبد اورشلیم هستند. مصنوعات از دست رفته در تاریخ، شناخته شده ترین تصویر منورا در طاق تیتوس در رم باقی مانده است. به یاد ویرانی اورشلیم توسط رومیان در سال 70 پس از میلاد، نقش برجسته‌های طاق، غنایم معبد را به تصویر می‌کشند که رئیس منورا در میان آن‌ها بود، همانطور که در رژه پیروزی بزرگ تیتوس در سال 71 پس از میلاد ظاهر شد. استیون فاین بازگو می کند که چگونه در سال 2012، تیم او رنگ زرد اخرای اصلی را کشف کردند که منورا را رنگ آمیزی می کرد - رویدادی که الهام بخش جستجوی او برای تاریخچه این نماد غنی از اسرائیل باستان در طول تاریخ کلاسیک، قرون وسطی، و تا تاریخ ما شد. زمان پرفراز و نشیب.

بررسی مصنوعات و منابع ادبی سه هزار ساله - از تورات و ویرانه‌های روم تا اخبار دیروز - فاین منورا را به‌عنوان منبع شیفتگی و روشنایی برای یهودیان، سامری‌ها، مسیحیان، معرفی می‌کند. و حتی فراماسون ها. نمادی برای الهی، تداوم، رهایی، رهایی ملی، و رستگاری، منورا به طور برجسته بر روی مهر دولت اسراییل ظاهر می شود و همچنان به روش های شگفت انگیزی الهام بخش و به چالش می کشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران