ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Stages of Dismemberment : The Fragmented Body in Late Medieval and Early Modern Drama

دانلود کتاب مراحل تخریب: بدن تکه تکه شده در درام قرون وسطایی و اوایل مدرن

Stages of Dismemberment : The Fragmented Body in Late Medieval and Early Modern Drama

مشخصات کتاب

Stages of Dismemberment : The Fragmented Body in Late Medieval and Early Modern Drama

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780874138887, 0874138884 
ناشر: University of Delaware Press 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 340 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Stages of Dismemberment : The Fragmented Body in Late Medieval and Early Modern Drama به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مراحل تخریب: بدن تکه تکه شده در درام قرون وسطایی و اوایل مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مراحل تخریب: بدن تکه تکه شده در درام قرون وسطایی و اوایل مدرن

این مطالعه با تمرکز بر بازنمایی های بصری سر بریدن، تکه تکه کردن و مثله کردن در درام مدرن قرون وسطی و اولیه، تأثیر اصلاحات را بر نشانه شناسی بدن ردیابی می کند. آنچه از این کاوش در منظره‌های خشونت‌آمیز پدیدار می‌شود، حسی از راه‌های پیچیده و قدرتمندی است که میراث درام مذهبی پیش از اصلاح‌طلبی از نمایشنامه تجاری اواخر قرن شانزدهم و اوایل قرن هفدهم خبر داد. تکثیر بازنمایی‌های بصری خشونت در تئاتر مدرن اولیه را می‌توان با اهمیتی که نمایش خشونت‌آمیز در درام مذهبی قبلی داشت، ادامه داد. همانطور که این مطالعه نشان می دهد، تکه تکه کردن و سر بریدن به عنوان انواع استاندارد نمایش صحنه از قرن پانزدهم تا اوایل قرن هفدهم به چشم می خورد. با این حال، این تداوم ظاهری، گسست عمیقی را که بین پیش از اصلاح‌طلبی و تئاتر الیزابتی مداخله کرده بود، پنهان می‌کند و پیامدهای نشانه‌شناختی نمایش قطعه قطعه‌سازی و سر بریدن را به‌طور اساسی تغییر می‌دهد. در نمایشنامه‌های پیش از اصلاحات، منظره تجزیه در قالب پارادایم‌های روایی و ایدئولوژیکی قرار می‌گرفت که به دنبال آشتی دادن پراکندگی و وحدت بودند. این درام از هم پاشیدگی و ادغام مجدد عمیقاً در ایجاد و انتقال تاریخ هایی که به نهادهای اجتماعی مشروعیت می بخشید، دخیل بود. با اصلاحات و عرفی شدن نمایشنامه، منظره تجزیه از مرکز دلالت آن در مصلوب شدن جدا شد و برای استفاده های جدید نشانه شناختی در دسترس قرار گرفت. این مطالعه اساساً دارای دو محور، دو داستان برای گفتن است. یک داستان سکولاریزاسیون، تئاتری شدن و بازگشت غیرعادی فرهنگ مذهبی سرکوب شده را در درام مدرن اولیه نشان می دهد. داستان دیگر مربوط به تمایل تئاتر به افشای موارد احتمالی و شکاف در اعمال سیاسی-قضایی خشونت تماشایی است. این تحقیق طیف وسیعی از نمایشنامه‌های مربوط به قرن پانزدهم تا بسته شدن تئاترها در سال 1642 را پوشش می‌دهد: با این حال، سه فصل به تجزیه و تحلیل گسترده نمایش‌نامه‌های منفرد اختصاص دارد: آپیوس و ویرجینیا اثر R.B. شکسپیر 2 هنری ششم و دکتر فاوستوس مارلو. در حالی که این کتاب در توجه به نمایش خشونت‌آمیز که بر مطالعات ادبی و فرهنگی پس از فوکو حاکم بوده است، مشارکت دارد، هدف این است که فراتر از معمول‌های فوکو حرکت کند، نه تنها با توجه دقیق به زمینه‌های فرهنگی و نمایشی، بلکه با استفاده از مدل‌های روانکاوانه بازگشتی. گذرا بودن، به ویژه مفاهیم تکرار آسیب زا، کار سوگواری، و بازگشت غیرعادی سرکوب شده.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

With a focus on visual representations of beheading, dismemberment, and mutilation in medieval and early modern drama, this study traces the impact of the Reformation on the semiotics of the body. What emerges from this exploration of violent spectacle is a sense of the complex and powerful ways in which the legacy of the pre-Reformation religious drama informed the commercial drama of the late sixteenth and early seventeenth centuries. The proliferation of visual representations of violence in the early modern theater can be seen as continuous with the prominence that violent spectacle held in the earlier religious drama. Dismemberment and decapitation, as this study demonstrates, figured as standard types of stage spectacle from the fifteenth through to the early seventeenth centuries. This apparent continuity, however, obscures the profound rupture that intervened between the pre-Reformation and the Elizabethan theater, radically transforming the semiotic implications of staging dismemberment and decapitation. In pre-Reformation plays, the spectacle of dismemberment was subsumed within narrative and ideological paradigms that sought to reconcile fragmentation and unity. This drama of disintegration and reintegration was deeply implicated in the creation and transmission of histories that legitimated social institutions. With the Reformation and resulting secularization of the drama, the spectacle of dismemberment was detached from its signifying center in the crucifixion, and made available for new semiotic uses. This study has essentially two focuses, two stories to tell. One story traces the secularization, theatricalization, and uncanny returns of suppressed religious culture in early modem drama. The other story concerns the tendency of the theater to expose contingencies and gaps in politico-judicial practices of spectacular violence. The investigation covers a broad range of plays dating from the fifteenth century to the closing of the theaters in 1642: however, three chapters are devoted to extensive analysis of single plays: R. B.'s Apius and Virginia. Shakespeare's 2 Henry VI, and Marlowe's Doctor Faustus. While this book participates in the attentiveness to violent spectacle that has dominated post-Foucauldian literary and cultural studies, the goal is to move beyond Foucauldian commonplaces, not only by paying close attention to cultural and theatrical contexts but also by drawing upon psychoanalytical models of recursive temporality, especially the concepts of traumatic repetition, the work of mourning, and the uncanny return of the repressed.



فهرست مطالب

Acknowledgments
1: Introduction
2: \"The head will bounce three times\" Pre-Reformation Performances of Bodily Fragmentation
3: \"As if it were a child pissing\": Critical and Doctrinal Strategies for Containing the Wondrous Excess of the Fragmented Body in Late Medieval Drama
4: The Revenge of the Martyred Body: R. B.\'s Apius and Virginia
5: \"Our Office is to Die, Yours but to Gaze\": Judicial Beheadings on the Early Modern Stage
6: Severed Heads and Maimed Bodies: Carnage in the History Play
7: The Many-Headed Monster in 2 Henry VI
8: The Return of the Repressed Body: Dismemberment in the Revenge Tradition
9: Desperate Juggling Knacks: The Rehearsal of the Grotesque in Doctor Faustus

Afterword
Notes
Works Cited
Index




نظرات کاربران