دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Abhishek Nandy. Debashree Chanda (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781484224830, 9781484224847
ناشر: Apress
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 152
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 11 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شروع موتور بازی پلاتینو: توسعه بازی، تکنیک های برنامه نویسی، محاسبات تلفن همراه
در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning Platino Game Engine به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شروع موتور بازی پلاتینو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با نحوه ساخت بازی با استفاده از Platino Studio آشنا شوید. برای ایجاد یک برنامه، اصول اولیه گام به گام را دنبال کنید و سپس عملکردهای مختلف و منطق بازی را اضافه کنید.
با Beginning Platino Game Engine می توانید برنامه های
UWP را با استفاده از پردازش زبان JS همچنین با Temboo آشنا می
شوید و زبان پردازش را به اینترنت اشیا گسترش می دهید.
آنچه خواهید آموخت :
این کتاب برای چه کسانی است: </ b>
توسعهدهندگان بازی مستقل، توسعهدهندگان برنامههای علاقهمند به بازیها، و دانشآموزانی که تازه وارد موتور بازی پلاتینو شدهاند و شاید در زمینه توسعه بازی تازهکار باشند.
</ p>
Learn how to build a game using Platino Studio. Follow step-by-step basics to create an app, and then add different functionalities and game logic.
With Beginning Platino Game Engine you will be able to
develop UWP apps using the Processing JS language. You also
will be introduced to Temboo and extending the processing
language to IoT.
What You'll Learn:
Who Is this Book for:
Indie game developers, app developers interested in games, and students new to the Platino game engine and perhaps new to game development.
Front Matter....Pages i-xvii
Introduction to the Game Engine....Pages 1-17
The Platino Game Engine....Pages 19-28
Installing and Setting Up Platino Game Engine....Pages 29-40
Getting into Development with Platino Game Engine....Pages 41-68
Creative Coding and Processing....Pages 69-106
Extending Processing for UWP and IoT with Temboo....Pages 107-138
Back Matter....Pages 139-141