ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beginning Platino Game Engine

دانلود کتاب شروع موتور بازی پلاتینو

Beginning Platino Game Engine

مشخصات کتاب

Beginning Platino Game Engine

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781484224830, 9781484224847 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 152 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شروع موتور بازی پلاتینو: توسعه بازی، تکنیک های برنامه نویسی، محاسبات تلفن همراه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning Platino Game Engine به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع موتور بازی پلاتینو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع موتور بازی پلاتینو



با نحوه ساخت بازی با استفاده از Platino Studio آشنا شوید. برای ایجاد یک برنامه، اصول اولیه گام به گام را دنبال کنید و سپس عملکردهای مختلف و منطق بازی را اضافه کنید.

با Beginning Platino Game Engine می توانید برنامه های UWP را با استفاده از پردازش زبان JS همچنین با Temboo آشنا می شوید و زبان پردازش را به اینترنت اشیا گسترش می دهید.


آنچه خواهید آموخت :

  • با استفاده از موتور بازی Platino توسعه دهید
  • برنامه‌های UWP را با استفاده از پردازش زبان JS
  • زبان پردازش را با Temboo به اینترنت اشیا گسترش دهید


این کتاب برای چه کسانی است: </ b>

توسعه‌دهندگان بازی مستقل، توسعه‌دهندگان برنامه‌های علاقه‌مند به بازی‌ها، و دانش‌آموزانی که تازه وارد موتور بازی پلاتینو شده‌اند و شاید در زمینه توسعه بازی تازه‌کار باشند.

</ p>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Learn how to build a game using Platino Studio. Follow step-by-step basics to create an app, and then add different functionalities and game logic.

With Beginning Platino Game Engine you will be able to develop UWP apps using the Processing JS language. You also will be introduced to Temboo and extending the processing language to IoT.


What You'll Learn:

  • Develop using the Platino game engine
  • Build UWP apps using the Processing JS language
  • Extend the processing language to IoT with Temboo


Who Is this Book for:

Indie game developers, app developers interested in games, and students new to the Platino game engine and perhaps new to game development.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Introduction to the Game Engine....Pages 1-17
The Platino Game Engine....Pages 19-28
Installing and Setting Up Platino Game Engine....Pages 29-40
Getting into Development with Platino Game Engine....Pages 41-68
Creative Coding and Processing....Pages 69-106
Extending Processing for UWP and IoT with Temboo....Pages 107-138
Back Matter....Pages 139-141




نظرات کاربران