ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Physical Play and Children’s Digital Games

دانلود کتاب بازی های فیزیکی و بازی های دیجیتالی کودکان

Physical Play and Children’s Digital Games

مشخصات کتاب

Physical Play and Children’s Digital Games

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: SpringerBriefs in Computer Science 
ISBN (شابک) : 9783319428741, 9783319428758 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 99 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازی های فیزیکی و بازی های دیجیتالی کودکان: رابط های کاربر و تعامل انسان با کامپیوتر، طراحی رسانه، آموزش در دوران کودکی، رفاه کودک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Physical Play and Children’s Digital Games به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازی های فیزیکی و بازی های دیجیتالی کودکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازی های فیزیکی و بازی های دیجیتالی کودکان



بازی انسان ها را از نظر شناختی، عاطفی و جسمی در تمام سنین درگیر می کند. این کتاب با استفاده از یک چارچوب تاریخی، و تمرکز بر بازی که توسط مصنوعات مادی مانند اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها نشان داده می‌شود، بازی را به‌عنوان شکلی از درگیری جسمانی که منعکس‌کننده نگرش‌های فرهنگی درباره توسعه و یادگیری است، بررسی می‌کند، زیرا اینها در طول زمان در فرهنگ غربی تکامل یافته‌اند. نظریه پردازانی در قرن بیستم مانند کلاین و وینیکات، هویزینگا و کالویس، پیاژه، برونر و ویگوتسی دیدگاه های متفاوتی را برای درک ما از نقش بازی در جامعه به ارمغان آوردند. به‌ویژه، نظریه‌های ویگوتسکی درباره فرآیند، بینشی را در مورد چگونگی توجه کودکان به یادگیری و جذب اطلاعات جدید ارائه می‌کند. استفاده روزافزون از رسانه های دیجیتال به عنوان یک محیط سرگرمی و یادگیری در سنین پایین تر، بحث های جدیدی را در مورد ماهیت و ارزش بازی در رشد کودکان، به ویژه بازی های فیزیکی یا جسمی ایجاد می کند.
تاکید بر بازی ها در نظر گرفته شده برای کودکان مستلزم بحث در مورد علوم شناختی، رفتاری و اعصاب است که از فعالیت های بازی و درگیری فیزیکی به عنوان یک جنبه حیاتی رشد حمایت می کند. این کتاب سپس به مسیر بازی های دیجیتال در فرهنگ معاصر می پردازد و بررسی می کند که آیا این مصنوعات (چه برای یادگیری یا سرگرمی در نظر گرفته شده اند) مرزهای تعامل جسمی را گسترش داده اند یا محدود می کنند. در نهایت، این کتاب در مورد طراحی بازی و بازی جایگزین بحث می‌کند و در مورد آینده مصنوعات بازی رسانه‌ای جدید حدس می‌زند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Play engages humans cognitively, emotionally, and physically at all ages. Using a historical framework, and focusing on play as represented by material artifacts such as toys and games, this book explores play as a form of somatic engagement that reflects cultural attitudes about development and learning as these have evolved over time in western culture. Theorists in the twentieth century such as Klein and Winnicott, Huizinga and Callois, Piaget, Bruner and Vygotsy brought different perspectives to our understanding of play’s role in our society. In particular, Vygotsky’s theories about process provide insight into how children attend to learning and assimilate new information. The increasing use of digital media as both an entertainment and learning environment at ever-younger ages, is generating new discussions about the nature and value of play in children’s development, in particular, physical, or somatic play.
The emphasis on games intended for children necessitates a discussion of the cognitive, behavioral, and neuroscience that supports play activities and physical engagement as a crucial aspect of development. The book then looks at the trajectory of digital games in contemporary culture and explores whether these artifacts (whether intended for learning or entertainment) have extended or are curtailing boundaries of somatic engagement. Finally, the book discusses alternative play and game design and, speculates on the future of new media play artifacts.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction....Pages 1-5
Play....Pages 7-14
Child Development....Pages 15-32
Toys and Games....Pages 33-52
Engaging Young Children in Physical Play....Pages 53-74
Back Matter....Pages 75-89




نظرات کاربران