ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Computers and Games: 9th International Conference, CG 2016, Leiden, The Netherlands, June 29 – July 1, 2016, Revised Selected Papers

دانلود کتاب رایانه ها و بازی ها: نهمین کنفرانس بین المللی، CG 2016، لیدن، هلند، 29 ژوئن – 1 ژوئیه 2016، مقالات منتخب اصلاح شده

Computers and Games: 9th International Conference, CG 2016, Leiden, The Netherlands, June 29 – July 1, 2016, Revised Selected Papers

مشخصات کتاب

Computers and Games: 9th International Conference, CG 2016, Leiden, The Netherlands, June 29 – July 1, 2016, Revised Selected Papers

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Lecture Notes in Computer Science 10068 
ISBN (شابک) : 9783319509341, 9783319509358 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 245 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رایانه ها و بازی ها: نهمین کنفرانس بین المللی، CG 2016، لیدن، هلند، 29 ژوئن – 1 ژوئیه 2016، مقالات منتخب اصلاح شده: تحلیل الگوریتم و پیچیدگی مسئله، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، مهندسی نرم افزار، شبکه های ارتباطی کامپیوتری، گرافیک کامپیوتری، پردازش تصویر و بینایی کامپیوتری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Computers and Games: 9th International Conference, CG 2016, Leiden, The Netherlands, June 29 – July 1, 2016, Revised Selected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رایانه ها و بازی ها: نهمین کنفرانس بین المللی، CG 2016، لیدن، هلند، 29 ژوئن – 1 ژوئیه 2016، مقالات منتخب اصلاح شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رایانه ها و بازی ها: نهمین کنفرانس بین المللی، CG 2016، لیدن، هلند، 29 ژوئن – 1 ژوئیه 2016، مقالات منتخب اصلاح شده



این کتاب مجموعه مقالات پس از کنفرانس نهمین کنفرانس بین المللی رایانه و بازی، CG 2016، که در لیدن، هلند، همزمان با نوزدهمین المپیاد کامپیوتر و بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی کامپیوتر-شطرنج برگزار شد، تشکیل شده است.< br> 20 مقاله ارائه شده با دقت بررسی و از بین 30 مقاله ارسالی انتخاب شدند.
20 مقاله طیف گسترده ای از بازی های رایانه ای و بسیاری از موضوعات تحقیقاتی مختلف را در چهار کلاس اصلی پوشش می دهند که ترتیب انتشار را تعیین می کنند: جستجوی درخت مونت کارلو (MCTS) و پیشرفت های آن (هفت مقاله)، بازی های بتن (هفت مقاله) ، جنبه های نظری و پیچیدگی (پنج مقاله) و مدل شناختی (یک مقاله). مقاله Using Partial Tablebases in Breakthrough اثر اندرو آیزاک و ریچارد لورنتز جایزه بهترین مقاله را دریافت کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 9th International Conference on Computers and Games, CG 2016, held in Leiden, The Netherlands,in conjunction with the 19th Computer Olympiad and the 22nd World Computer-Chess Championship.
The 20 papers presented were carefully reviewed and selected of 30 submitted papers.
The 20 papers cover a wide range of computer games and many different research topics in four main classes which determined the order of publication: Monte Carlo Tree Search (MCTS) and its enhancements (seven papers), concrete games (seven papers), theoretical aspects and complexity (five papers) and cognition model (one paper). The paper Using Partial Tablebases in Breakthrough by Andrew Isaac and Richard Lorentz received the Best Paper Award.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Using Partial Tablebases in Breakthrough....Pages 1-10
Using Deep Convolutional Neural Networks in Monte Carlo Tree Search....Pages 11-21
Monte Carlo Approaches to Parameterized Poker Squares....Pages 22-33
Monte Carlo Tree Search with Robust Exploration....Pages 34-46
Pruning Playouts in Monte-Carlo Tree Search for the Game of Havannah....Pages 47-57
Fast Seed-Learning Algorithms for Games....Pages 58-70
Heuristic Function Evaluation Framework....Pages 71-80
Systematic Selection of N-Tuple Networks for 2048....Pages 81-92
Human-Side Strategies in the Werewolf Game Against the Stealth Werewolf Strategy....Pages 93-102
Werewolf Game Modeling Using Action Probabilities Based on Play Log Analysis....Pages 103-114
Nash Equilibrium in Mastermind....Pages 115-128
11 \(\times \) 11 Domineering Is Solved: The First Player Wins....Pages 129-136
A Reverse Hex Solver....Pages 137-148
Computer-Aided Go: Chess as a Role Model....Pages 149-155
Quantified Integer Programs with Polyhedral Uncertainty Set....Pages 156-166
A Class Grammar for General Games....Pages 167-182
The Number of Legal Go Positions....Pages 183-190
A Googolplex of Go Games....Pages 191-201
An Analysis of Majority Systems with Dependent Agents in a Simple Subtraction Game....Pages 202-211
Do People Think Like Computers?....Pages 212-224
Back Matter....Pages 225-225




نظرات کاربران