ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Quest for World-Class Teacher Education?: A Multiperspectival Study on the Chinese Model of Policy Implementation

دانلود کتاب تلاش برای تربیت معلم در کلاس جهانی؟: یک مطالعه چند منظوره در مورد مدل چینی اجرای سیاست

Quest for World-Class Teacher Education?: A Multiperspectival Study on the Chinese Model of Policy Implementation

مشخصات کتاب

Quest for World-Class Teacher Education?: A Multiperspectival Study on the Chinese Model of Policy Implementation

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Education in the Asia-Pacific Region: Issues, Concerns and Prospects 34 
ISBN (شابک) : 9789811008351, 9789811008375 
ناشر: Springer Singapore 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 269 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تلاش برای تربیت معلم در کلاس جهانی؟: یک مطالعه چند منظوره در مورد مدل چینی اجرای سیاست: آموزش بین المللی و تطبیقی، تدریس و آموزش معلمان، آموزش عالی، مدیریت، سازمان و رهبری، سیاست و سیاست آموزشی، ارزیابی، آزمون و ارزشیابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Quest for World-Class Teacher Education?: A Multiperspectival Study on the Chinese Model of Policy Implementation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تلاش برای تربیت معلم در کلاس جهانی؟: یک مطالعه چند منظوره در مورد مدل چینی اجرای سیاست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تلاش برای تربیت معلم در کلاس جهانی؟: یک مطالعه چند منظوره در مورد مدل چینی اجرای سیاست



این جلد با استفاده از روش مطالعه موردی و رویکرد چند منظری، یک مطالعه پیشگامانه و عمیق در مورد سیاست آموزش معلمان چین از دهه 1990 ارائه می‌کند. این به طور انتقادی فرآیند پیاده‌سازی منطقی، پویا و پیچیده‌ای را که در سطح نهادی خرد برای دگرگونی‌های مؤسسات آموزش معلم اتفاق می‌افتد، بررسی می‌کند. این کتاب ابتدا پیشینه اجتماعی سیاسی و فرهنگی سیستم آموزش معلمان چین و چالش‌های آن را تحت شرایط جهانی شدن معرفی می‌کند و ابتکارات مهم ملی را برای پرورش معلمان با مهارت بالا نشان می‌دهد. سپس هویت معلمان جدید را در دوران حرفه‌ایگری پیشرفته بررسی می‌کند، راه‌هایی را که آنها منعکس‌کننده اصلاحات آموزش معلمان چین هستند، آشکار می‌کند، و منطق پشت این اقدامات سیاستی را آشکار می‌کند. این امر با ارائه تحلیلی یافته‌های مطالعه موردی یک دانشگاه عادی استانی، با تمرکز ویژه بر روی بخش‌های اصلی اره منبت کاری اره مویی اجرا مانند جریان سیاست، پویایی اجرا، تلاقی اجتماعی سیاسی و فرهنگی، و موانع نهادی در پی می‌آید. فرآیند پیچیده در نهایت، این کتاب توصیه‌ها و مفاهیم کلیدی را برای مطالعات اجرای سیاست از مورد سیاست چین آشکار می‌کند، و یک مدل چینی ژونگ یونگ برای اجرای سیاست می‌سازد، و نور جدیدی بر مطالعات سیاست اصلاحات آموزش معلمان به‌طور خاص و سیاست عمومی به طور کلی می‌افکند. که ممکن است قابل انتقال به سایر زمینه های سیاسی-اجتماعی باشد که به دنبال پرورش معلمان در کلاس جهانی و دستیابی به تعالی آموزشی در عصر جهانی هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Utilizing a case study method and a Multiperspectival Approach, this volume presents a pioneering, in-depth study about China’s teacher education policy since the 1990s. It critically investigates the rational, dynamic and complex implementation process taking place at the micro institutional level for the transformations of teacher education institutions. The book first introduces the sociopolitical and cultural background of China’s teacher education system and its challenges under the condition of globalization, and illustrates major national initiatives for nurturing highly qualified teachers. It then explores new teachers’ identities in an era of enhanced professionalism, uncovers the ways they reflect China’s teacher education reform, and distills the rationales behind these policy actions. This is followed by an analytic presentation of the findings of the case study of a provincial normal university, with a particular focus on such core pieces of the implementation jigsaw as policy flow, the dynamism of implementation, sociopolitical and cultural confluence, and institutional barriers in the complex process. Lastly, the book unravels key recommendations and implications for policy implementation studies from the China policy case, and constructs a Chinese Zhong-Yong Model of policy implementation, and sheds new light on policy studies of teacher education reform in particular and public policy in general, which may be transferable to other sociopolitical contexts seeking to nurture world-class teachers and achieve educational excellence in a global age.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxx
Introduction....Pages 1-11
The Context of Teacher Education Reform in China: A Comprehensive Review....Pages 13-44
Policy Actions for World-Class Teachers....Pages 45-70
Why the Policy?....Pages 71-98
The Multiperspectival Approach and the Operational Analytic Model....Pages 99-121
The Implementation Case: Yangtze Normal University....Pages 123-138
The Policy Flow and Institutional Mission for the Implementation....Pages 139-150
The Implementation in Complications: A Dynamic Process....Pages 151-167
The Sociopolitical and Cultural Confluence: A Complex Jigsaw....Pages 169-187
Conclusion: A Chinese Zhong-Yong Model of Policy Implementation?....Pages 189-207
Back Matter....Pages 209-243




نظرات کاربران