دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Naved Bakali (auth.)
سری: Transgressions: Cultural Studies and Education 5
ISBN (شابک) : 9789463007795, 9789463007788
ناشر: SensePublishers
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 154
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب اسلام هراسی: درک نژادپرستی ضد مسلمان از طریق تجربیات زیسته جوانان مسلمان: آموزش، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Islamophobia: Understanding Anti-Muslim Racism through the Lived Experiences of Muslim Youth به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اسلام هراسی: درک نژادپرستی ضد مسلمان از طریق تجربیات زیسته جوانان مسلمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
حملات تروریستی 11 سپتامبر و متعاقب آن جنگ علیه ترور، جوامع مسلمان در سراسر آمریکای شمالی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. اسلام هراسی: درک نژادپرستی ضد مسلمان از طریق تجربیات زیسته جوانان مسلمان، کاوشی به موقع در تجارب جوانان مسلمان کانادایی و چالش هایی است که آنها از 11 سپتامبر با آنها مواجه شده اند. نوید باکالی از طریق طرحبندی نژادپرستی ضد مسلمانان یا «اسلام هراسی» از دیدگاه نژادی انتقادی، این نظریه را مطرح میکند که چگونه رفتار نژادپرستانه با مسلمانان در عرصههای عمومی و سیاسی از طریق جنگ علیه تروریسم میانجیگری شده است. علاوه بر این، او تجربیات زیسته جوانان مسلمان را در حین بررسی مسائل مربوط به نژاد، جنسیت، هویت، و سیاست در مدارس و جامعه گستردهترشان بررسی میکند. این کتاب سوگیری سیستماتیک و نژادپرستی را که توسط جوانان مسلمان در فضایی که به طور فزایندهای نسبت به مسلمانان خصمانه میشود، کشف میکند. در نهایت، یافتههای مشروح در این کار نشان میدهد که نژادپرستی ضد مسلمانان در دوران پس از 11 سپتامبر به طور جدایی ناپذیری با تأثیرات جنگ علیه تروریسم در زمینه آمریکای شمالی مرتبط است. علاوه بر این، اسلام هراسی نیز تحت تأثیر شیوههای محلی، سیاستها و بحثهای ملیگرایانه است. این کتاب کمکی منحصر به فرد در زمینه آموزش ضد نژادپرستی است زیرا نژادپرستی سیستماتیک و نهادینه شده نسبت به مسلمانان در مدارس متوسطه کانادا را در چارچوب جنگ علیه ترور بررسی می کند.
The 9/11 terror attacks and the ensuing War on Terror have profoundly impacted Muslim communities across North America. Islamophobia: Understanding Anti-Muslim Racism through the Lived Experiences of Muslim Youth is a timely exploration of the experiences of young Canadian Muslims and the challenges they have encountered since 9/11. Through framing anti-Muslim racism, or ‘Islamophobia’, from a critical race perspective, Naved Bakali theorizes how racist treatment of Muslims in public and political spheres has been mediated through the War on Terror. Furthermore, he examines the lived experiences of Muslim youth as they navigate issues relating to race, gender, identity, and politics in their schools and broader society. This book uncovers systemic bias and racism experienced by Muslim youth in a climate that is increasingly becoming hostile towards Muslims. Ultimately, the findings detailed in this work suggest that anti-Muslim racism in the post-9/11 era is inextricably linked to the effects of the War on Terror in the North American context. Moreover, Islamophobia is also impacted by localized practices, policies, and nationalist debates. This book is a unique contribution to the field of anti-racism education as it examines systemic and institutionalized racism towards Muslims in Canadian secondary schools in the context of the War on Terror.
Front Matter....Pages i-ix
Introduction....Pages 1-7
Front Matter....Pages 9-9
Historicizing and Theorizing Islamophobia and Anti-Muslim Racism....Pages 11-25
Viewing Islamophobia through the Socially Constructed Power Relations of Race, Gender, and Class....Pages 27-42
How the Muslim ‘Other’ has been Conceptualized in the Quebec Context....Pages 43-62
Popular Cultural Islamophobia....Pages 63-78
Front Matter....Pages 79-81
Unveiling the Lived Realities of Muslim Female Students in Canadian Secondary Schools....Pages 83-99
Menacing and Maniacal Muslims....Pages 101-125
Conclusion....Pages 127-133
Back Matter....Pages 135-151