ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Python, PyGame and Raspberry Pi Game Development

دانلود کتاب توسعه بازی Python، PyGame و Raspberry Pi

Python, PyGame and Raspberry Pi Game Development

مشخصات کتاب

Python, PyGame and Raspberry Pi Game Development

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781484225172 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 200 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Python, PyGame and Raspberry Pi Game Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه بازی Python، PyGame و Raspberry Pi نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه بازی Python، PyGame و Raspberry Pi

اصول اولیه پایتون را به دست آورید و از PyGame برای ایجاد بازی های ویدیویی سریع با گرافیک و صداهای عالی استفاده کنید. شما همچنین در مورد برنامه نویسی شی گرا (OOP) و همچنین الگوهای طراحی مانند مدل-نمای-کنترل کننده (MVC) و ماشین های حالت محدود (FSM) خواهید آموخت. توسعه بازی Python، PyGame و Raspberry Pi به شما می آموزد که چگونه از Python و PyGame در رایانه خود استفاده کنید. چه از Windows، macOS، Linux یا Raspberry Pi استفاده کنید، می‌توانید قدرت Python و PyGame را برای ایجاد بازی‌هایی با ظاهر عالی آزاد کنید. در متن فهرست کدهای کامل و توضیحاتی برای «Bricks»، «Snake» و «Invaders» گنجانده شده است - سه بازی کاملاً کارآمد. اینها به شما این امکان را می دهند که شروع به ساخت بازی های عالی خود کنید. آنها را تغییر دهید یا عناوین هیجان انگیز خود را بسازید. آنچه می آموزید اصول اولیه پایتون را به دست آورید و از آن برای توسعه بازی استفاده کنید بازی خود را طراحی کنید بازی ها را با استفاده از پروژه های بازی به عنوان الگوهایی مانند Bricks، Snake و Invaders بسازید. ماشین های دولتی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Gain the basics of Python and use PyGame to create fast-paced video games with great graphics and sounds. Youll also learn about object oriented programming (OOP) as well as design patterns like model-view-controller (MVC) and finite state machines (FSMs). Python, PyGame and Raspberry Pi Game Development teaches you how to use Python and PyGame on your computer. Whether you use Windows, macOS, Linux, or a Raspberry Pi you can unleash the power of Python and PyGame to create great looking games. Included in the text are complete code listings and explanations for «Bricks,» «Snake» and «Invaders»– three fully-working games. These allow you to get started making your own great games. Modify them or build your own exciting titles. What Youll Learn Gain the basics of Python and employ it for game development Design your game Build games using game projects as templates like Bricks, Snake, and Invaders Work with user defined functions, inheritance, composition, and aggregation Add sound to your games Implement finite state machines



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xviii
What Is a Programming Language?....Pages 1-2
What Is Python?....Pages 3-5
Introducing Python....Pages 7-21
Breaking Free from the Interpreter....Pages 23-25
Making Decisions....Pages 27-35
Making the Raspberry Pi Repeat Itself....Pages 37-41
Containers....Pages 43-51
Introduction to IDLE under LXDE....Pages 53-57
Basic Introduction to PyGame....Pages 59-65
Designing Your Game....Pages 67-71
Game Project: Bricks....Pages 73-85
User-Defined Functions....Pages 87-94
File Input and Output....Pages 95-97
Introducing Object-Oriented Programming....Pages 99-108
Inheritance, Composition, and Aggregation....Pages 109-116
Game Project: Snake....Pages 117-139
Model View Controller....Pages 141-151
Sound....Pages 153-154
Finite State Machines....Pages 155-162
Invaders....Pages 163-191
Conclusion....Pages 193-193
Back Matter....Pages 195-198




نظرات کاربران