دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Schnackenberg. Heidi L., Burnell. Beverly A سری: ISBN (شابک) : 1771884126, 1926895096 ناشر: Apple Academic Press سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 0 زبان: English فرمت فایل : RAR (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بهترین شیوه ها برای متخصصان آموزش، جلد دوم: آموزش،روش شناسی،نوآوری های آموزشی،روانشناسی تربیتی،آموزش،روش شناسی،تدریس،نوآوری ها،روان شناسی
در صورت تبدیل فایل کتاب Best Practices for Education Professionals, Volume Two به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بهترین شیوه ها برای متخصصان آموزش، جلد دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این جلد جدید آموزنده مجموعه ای دستچین شده از تکنیک ها، ایده ها، شایستگی ها و مهارت های مفید برای کار با کودکان در محیط های مدرسه را ارائه می دهد. این کتاب شامل تحقیقات (کیفی، کمی، و طراحی ترکیبی) و قطعات مفهومی در مورد مؤثرترین و رایجترین شیوههای حرفهای برای متخصصانی است که با کودکان P-12 در مدارس کار میکنند. اقداماتی که در اینجا توضیح داده شده است برای طیف وسیعی از متخصصان در آموزش و پرورش، از جمله معلمان شاغل، مشاوران مدرسه، روانشناسان مدرسه، آسیب شناسان زبان گفتار، مدیران، و دانش آموزان آموزش مفید خواهد بود.
This informative new volume provides a hand-picked selection of useful techniques, ideas, competencies, and skills for working with children in school settings. The book comprises both research (qualitative, quantitative, and mixed-design) and conceptual pieces about the most effective, current professional practices for professionals who work with P-12 children in schools. The practices described here will be useful for a wide assortment of professionals within education, including practicing teachers, school counselors, school psychologists, speech language pathologists, administrators, and education students.
Content: So what's the "big idea?" : the great uncover-up / David Iasevoli and the students of "Content and pedagogy" Fall 2010 --
Teaching and learning with care and commitment : faculty cohorts as best practice / Jean Ann Hunt [and others] --
Applying art-based self-study techniques within qualitative research teaching / Rocci Luppicini and Jessica Backen --
Moving beyond test-driven and textbook-driven curricula : five questions to facilitate school change / Jean Ann Hunt, Caroline Knight, and Robert Ackland --
The literacy tapestry : language arts (the warp) and creativity (the weft) / Peggy L. Snowden --
Students' experiences in learning communities within teacher education / Beverly A. Burnell [and others] --
Inclusion as a design strategy for teacher-preparation programs / Alicia Roberts Frank --
Sexual and gender identity development and school climate : what do professional educators need to know? / Noah S. Jawitz, Matthew M. Wagar, and Beverly A. Burnell --
Understanding and utilizing quantitative research as a best practice in education / Julia Davis --
Technological sophistication and teacher preparation for Generation Y / Heidi L. Schnackenberg and Edwin S. Vega --
A Socratic apology in favor of educational technology / Margarita Garcia-Notario.