ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Quantitative techniques in business, management and finance: a case-study approach

دانلود کتاب تکنیک های کمی در تجارت، مدیریت و امور مالی: رویکرد مطالعه موردی

Quantitative techniques in business, management and finance: a case-study approach

مشخصات کتاب

Quantitative techniques in business, management and finance: a case-study approach

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1498769462, 1315367181 
ناشر: Chapman and Hall/CRC 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 503 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تکنیک های کمی در تجارت، مدیریت و امور مالی: رویکرد مطالعه موردی: شرکت های تجاری، امور مالی، تصمیم گیری، روش شناسی، تحقیقات کمی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Quantitative techniques in business, management and finance: a case-study approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تکنیک های کمی در تجارت، مدیریت و امور مالی: رویکرد مطالعه موردی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تکنیک های کمی در تجارت، مدیریت و امور مالی: رویکرد مطالعه موردی



این کتاب به ویژه برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و محققانی که تکنیک های کمی را به عنوان بخشی از تجارت، مدیریت و امور مالی مطالعه می کنند، مرتبط است. این کتاب بین رشته‌ای است که تمام موضوعات اصلی در ارتباط بین تجارت و مدیریت از یک سو و ریاضیات و آمار از سوی دیگر را پوشش می‌دهد. مدیران و سایرین در صنعت و تجارت که مایل به کسب دانش کاری در مورد تکنیک های کمی هستند نیز این کتاب را مفید خواهند یافت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is especially relevant to undergraduates, postgraduates and researchers studying quantitative techniques as part of business, management and finance. It is an interdisciplinary book that covers all major topics involved at the interface between business and management on the one hand and mathematics and statistics on the other. Managers and others in industry and commerce who wish to obtain a working knowledge of quantitative techniques will also find this book useful.



فهرست مطالب

Content: 1. Quantitative decision making : an overview --
2. Arranging data --
3. Measures of central tendency --
4. Measures of variation and skewness --
5. Probability theory --
6. Statistical decision theory --
7. Linear programming and problem formulation --
8. Sampling theory --
9. Hypothesis testing --
10. The chi-square tests --
11. Business forecasting --
12. Correlation analysis --
13. Regression analysis --
14. Time series analysis --
15. Research methodology --
16. Case studies for highlighting quantitative techniques --
17. Multiple choice questions with answers and necessary explanation.




نظرات کاربران