دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 3rd edition
نویسندگان: Schroeder. Carol L
سری:
ISBN (شابک) : 9781119196891, 2993003003
ناشر: John Wiley & Sons
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 428
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 17 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب خرده فروشی فروشگاه تخصصی: همه چیزهایی که برای راه اندازی فروشگاه خود باید بدانید: خرده فروشی، مدیریت، فروشگاه های تخصصی، مدیریت
در صورت تبدیل فایل کتاب Specialty shop retailing: everything you need to know to run your own store به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خرده فروشی فروشگاه تخصصی: همه چیزهایی که برای راه اندازی فروشگاه خود باید بدانید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برخلاف سایر کتابهای خردهفروشی، «فروشگاه تخصصی خردهفروشی» مخاطبی است که رویای افتتاح یک فروشگاه را دارد، اما سابقه کمی در این نوع کسبوکار دارد. این کتاب این واقعیت را در نظر میگیرد که انگیزه آنها اغلب عمدتاً پولی نیست، بلکه مزایای نامشهود ایجاد کسبوکار خودتان و کار با افراد و محصولاتی است که دوست دارید. این نسخه 3 جدید و بهبود یافته شامل مطالبی در مورد فروش در اینترنت، از جمله ویترین فروشگاه های eBay است. بازاریابی آنلاین و بهبود خدمات مشتری؛ و تغییرات در زمینه خرده فروشی، مانند رقابت با خرده فروشان جعبه بزرگ و از بین رفتن سیستم نمایندگی فروش.
Unlike other books on retailing, "Specialty Shop Retailing"is aimed at the reader who has a dream of opening a store, but little background in this type of business. The book takes into account the fact that their motivation is often not primarily monetary, but rather the intangible benefits of creating your own business and working with people and products that you love. This new and improved 3rd edition includes material about selling on the Internet, including eBay storefronts; online marketing and customer service improvements; and changes in the retailing field, such as competing with big box retailers and the demise of the sales rep system.
Content: Getting Started --
Managing your Store's Finances --
Successful Store Design --
Gathering the Goods: Merchandise Buying --
Visual Merchandising: Displays that Sell --
Finding and Keeping Great Employees --
Customer Service Essentials --
Getting the Word Out: Advertising your Shop --
Using the Internet to Promote and Prosper --
Creative Promotion and Publicity --
Beating the Big-Box Stores --
Good Works are Good Business --
Managing During Tough Times --
Improving Sales and Profitability --
Looking to the Future.