ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب OpenSceneGraph 3.0: Create high-performance virtual reality applications with OpenSceneGraph, one of the best 3D graphics engines

دانلود کتاب OpenSceneGraph 3.0: برنامه های واقعیت مجازی با کارایی بالا با OpenSceneGraph ، یکی از بهترین موتورهای گرافیکی سه بعدی ایجاد کنید

OpenSceneGraph 3.0: Create high-performance virtual reality applications with OpenSceneGraph, one of the best 3D graphics engines

مشخصات کتاب

OpenSceneGraph 3.0: Create high-performance virtual reality applications with OpenSceneGraph, one of the best 3D graphics engines

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781849512824 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 412 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب OpenSceneGraph 3.0: Create high-performance virtual reality applications with OpenSceneGraph, one of the best 3D graphics engines به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب OpenSceneGraph 3.0: برنامه های واقعیت مجازی با کارایی بالا با OpenSceneGraph ، یکی از بهترین موتورهای گرافیکی سه بعدی ایجاد کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب OpenSceneGraph 3.0: برنامه های واقعیت مجازی با کارایی بالا با OpenSceneGraph ، یکی از بهترین موتورهای گرافیکی سه بعدی ایجاد کنید

واقعیت مجازی امروزه تقاضای بسیار زیادی در علوم کامپیوتر دارد و OpenSceneGraph که یکی از بهترین ابزارهای گرافیک سه بعدی است، به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه می‌توانید از OpenSceneGraph قدرتمند، مبتنی بر OpenGL API سطح پایین، برای پیاده‌سازی برنامه‌های واقعیت مجازی که محیط‌های مختلف را در دنیای سه‌بعدی شبیه‌سازی می‌کنند، استفاده کنید، توسعه برنامه‌های کاربردی تصویر کامل آسان‌تر از انجام دادن است. این کتاب با هدف کمک به خوانندگان برای آشنایی با ساختار و عملکردهای اصلی OpenSceneGraph (OSG) و راهنمایی آنها برای توسعه برنامه های کاربردی واقعیت مجازی با استفاده از این موتور گرافیکی قدرتمند سه بعدی نوشته شده است. این کتاب ماهیت OpenSceneGraph (OSG) را پوشش می‌دهد و توضیحات مفصل و نمونه‌هایی از APIهای نمودار صحنه را در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Virtual reality has quite a lot of demand in computer science today and OpenSceneGraph, being one of the best 3D graphics toolkits, is being used widely. Although you can use the powerful OpenSceneGraph, based on the low-level OpenGL API, to implement virtual-reality applications that simulate different environments in the 3D world, developing picture-perfect applications is easier said than done. This book has been written with the goal of helping readers become familiar with the structure and main functionalities of OpenSceneGraph (OSG), and guide them to develop virtual-reality applications using this powerful 3D graphics engine. This book covers the essence of OpenSceneGraph (OSG), providing programmers with detailed explanations and examples of scene graph APIs.





نظرات کاربران