ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Warranty fraud management : reducing fraud and other excess costs in warranty and service operations

دانلود کتاب مدیریت کلاهبرداری گارانتی: کاهش کلاهبرداری و سایر هزینه های اضافی در عملیات گارانتی و خدمات

Warranty fraud management : reducing fraud and other excess costs in warranty and service operations

مشخصات کتاب

Warranty fraud management : reducing fraud and other excess costs in warranty and service operations

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Wiley and SAS business series 
ISBN (شابک) : 9781119223887, 1119239702 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 401 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت کلاهبرداری گارانتی: کاهش کلاهبرداری و سایر هزینه های اضافی در عملیات گارانتی و خدمات: کیفیت محصولات، گارانتی، مسئولیت محصولات، مدیریت فروش، کامپیوتر، مدیریت پایگاه داده، داده کاوی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Warranty fraud management : reducing fraud and other excess costs in warranty and service operations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت کلاهبرداری گارانتی: کاهش کلاهبرداری و سایر هزینه های اضافی در عملیات گارانتی و خدمات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت کلاهبرداری گارانتی: کاهش کلاهبرداری و سایر هزینه های اضافی در عملیات گارانتی و خدمات

"کاهش هزینه های گارانتی با کاهش تقلب با فرآیندهای شفاف و کنترل متوازن مدیریت تقلب گارانتی چارچوبی واضح و عملی برای کاهش ادعاهای گارانتی جعلی و سایر هزینه های اضافی در عملیات گارانتی و خدمات ارائه می دهد. این کتاب حاوی دستورالعمل های عملی و اطلاعات دقیق است. سیستمی از مدیریت کارآمد گارانتی که می‌تواند هزینه‌ها را بدون برهم زدن ارتباط با مشتری کاهش دهد. جرایم سازمان یافته و احزاب کلاهبردار، قربانیان و همچنین اهداف و روش های فعالیت های کلاهبرداری در سناریوهای مختلف را بشناسید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کنترل هایی را برای شناسایی و کاهش ادعاهای تقلبی و کاهش هزینه های کلی ضمانت اجرا کنید. تأثیر ادعاهای تقلبی به وضوح در کنار توضیحات دقیق علائم معمولی و فرآیند g توضیح داده شده است. برنامه های کاربردی موجود در شرکت های مختلف یک چارچوب جامع و چندوجهی برای مدیریت قوی گارانتی به عنوان الگویی برای اصلاح استراتژی شرکت شما ارائه شده است. ادعاهای گارانتی تقلبی حدود 5 تا 15 درصد از هزینه های گارانتی متوسط ​​شرکت را به خود اختصاص می دهند که به طور متوسط ​​بین 1 تا 4 درصد فروش است. بسیاری از شرکت‌ها از این موضوع بی‌اطلاع هستند یا به دلیل ترس از ناراحتی شرکای تجاری یا به دلیل نداشتن شواهد ملموس، در برابر ادعاها تلاش می‌کنند. این کتاب یک چارچوب کنترل گارانتی قوی را شرح می دهد که شفافیت و کنترل را بر کل زنجیره ضمانت ایجاد می کند - از فرآیند بسیار فراتر از کاهش تقلب پشتیبانی می کند. عوامل مختلف (مشتریان، نمایندگی های خدمات، ارائه دهندگان گارانتی، و غیره) و اشکال مختلف تقلب در گارانتی را بدانید کشف مسائل در فرآیندهای گارانتی شرکت خود روش های شناسایی و جلوگیری از فعالیت های متقلبانه را بیاموزید پیاده سازی یک سیستم قوی برای کنترل هزینه گارانتی تقلب در گارانتی یکی از مهمترین موارد است. مسئله کنترل هزینه برای اکثر شرکت‌ها، اما ماهیت حساس این موضوع باعث می‌شود بیشتر افراد تمایلی به اشتراک‌گذاری تجربیات و افشای استراتژی‌های خود نداشته باشند. مدیریت تقلب در گارانتی، تقلب در گارانتی را آشکار می کند، و یک چارچوب روشن و عملی برای صرفه جویی در هزینه از طریق کاهش تقلب ارائه می کند. مطالبات و اضافه صورتحساب برای یک شرکت تولیدی معمولی هزینه گارانتی بین 1 تا 4 درصد فروش متفاوت است، بنابراین هزینه گارانتی به عنوان یک عامل مهم است. برای شرکت‌هایی که خدمات گارانتی برون‌سپاری شده دارند، شاهد ادعاهای تقلبی و پرداخت‌های اضافی بیش از 50 درصد از کل هزینه گارانتی بوده‌ایم. مدیریت تقلب در گارانتی روش‌های تقلب، راه‌های کشف مسائل و اهمیت بهبود مستمر کنترل‌ها را برای همگام شدن با رفتار نادرست دائماً در حال تکامل برجسته خواهد کرد. از سوی دیگر، تنظیم کنترل‌های بسیار سفت و سخت یا شرایط گارانتی می‌تواند بر رضایت مشتری تأثیر بگذارد و هزینه کلی در زنجیره گارانتی را افزایش دهد. این کتاب آگاهی عمومی را از تقلب در ضمانت افزایش می‌دهد - نحوه تقلب، تأثیر مشکل، علائم معمول و شکاف‌های فرآیندی که در شرکت‌های مختلف دیده‌ایم. علاوه بر این، یک چارچوب جامع برای یک قابلیت مدیریت گارانتی جامد فراهم می کند - هیچ گلوله نقره ای واحدی برای مقابله با این مشکل وجود ندارد، اما چندین حوزه باید پوشش داده شوند. طیف تقلب در گارانتی بسیار گسترده است، بنابراین نوع صحیح اقدامات نیز در موارد مختلف متفاوت است\"-- بیشتر بخوانید...< /span>
چکیده:
کاهش هزینه های گارانتی با کاهش تقلب با فرآیندهای شفاف و کنترل متعادل. span class='showMoreLessContentElement' style='display: none;'> سایر هزینه های اضافی در عملیات گارانتی و خدمات. بیشتر بخوانید. ...

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Cut warranty costs by reducing fraud with transparent processes and balanced control Warranty Fraud Management provides a clear, practical framework for reducing fraudulent warranty claims and other excess costs in warranty and service operations. Packed with actionable guidelines and detailed information, this book lays out a system of efficient warranty management that can reduce costs without upsetting the customer relationship. You'll dig into the whole spectrum of warranty fraud, from simple sloppy procedures to systematic organized crime, and get to know the fraudulent parties, the victims, as well as the objectives and methods of the fraudulent activities in different scenarios. You'll learn how to implement controls to detect and reduce fraudulent claims and decrease the overall warranty costs. The impact of fraudulent claims is plainly spelled out alongside detailed descriptions of typical symptoms and process gaps present in diverse companies. A comprehensive, multi-modal framework for robust warranty management is presented as a template for revamping your own company's strategy. Fraudulent warranty claims occupy an estimated 5-15 percent of the average company's warranty costs, which generally average between 1-4 percent of sales. Many companies are unaware of the issue or struggle to take action against the claims for fear of upsetting business partners, or because they lack tangible evidence. This book details a robust warranty control framework that institutes transparency and control over the whole warranty chain—supporting the process far beyond just fraud reduction. Understand the different actors (customers, service agents, warranty providers, etc.) and different forms of warranty fraud Uncover issues in your company's warranty processes Learn methods to detect and prevent fraudulent activities Implement a robust system of warranty cost control Warranty fraud is a major cost-control issue for most companies, but the sensitive nature of the topic leaves most reluctant to share their experiences and divulge their strategies. Warranty Fraud Management brings warranty fraud out into the open, and provides a clear, actionable framework for cost-savings through fraud reduction"--

"Warranty Fraud Management provides practical guidelines that help companies save money through reduction of fraudulent warranty claims and overbilling. For a typical manufacturing company the warranty cost varies between 1-4% of sales, so warranty cost as such is an important factor. For companies with outsourced warranty service we have seen fraudulent claims and overpayments extending to over 50% of the total warranty cost. Warranty Fraud Management will highlight the methods of fraud, ways to uncover issues and the importance of continuous improvement of the controls to keep up with the continuously evolving misbehavior. On the other hand, setting-up too rigid controls or warranty terms can impact customer satisfaction and increases overall cost in the warranty chain. The book will increase general awareness of warranty fraud -- how fraud is done, the impact of the problem, typical symptoms and process gaps we have seen in diverse companies. Additionally, it will provide a comprehensive framework for a solid warranty management capability -- there is no single silver bullet to tackle the problem but several areas need to be covered. The spectrum of warranty fraud is very wide, so the right type of actions also differs in different cases"-- Read more...
Abstract:

Cut warranty costs by reducing fraud with transparent processes and balanced control Warranty Fraud Management provides a clear, practical framework for reducing fraudulent warranty claims and other excess costs in warranty and service operations. Read more...


فهرست مطالب

Content: Cover
Title Page
Copyright
Contents
Foreword
Preface
Acknowledgments
About the Authors
Chapter 1 Overview
Chapter 2 Products and Product Warranty
Chapter 3 Warranty Servicing
Chapter 4 Warranty Costs
Chapter 5 Warranty Management
Chapter 6 Warranty Fraud
Chapter 7 Warranty Control Framework
Chapter 8 Customer Fraud Management
Chapter 9 Service Agent Fraud Management
Chapter 10 Fraud Management with Other Parties
Chapter 11 Structures Influencing Warranty Fraud
Chapter 12 Implementing a Warranty Control Framework
Chapter 13 Epilogue
Appendix A Detailed Claim Data Appendix B Agency TheoryAppendix C Game Theory
Glossary
Acronyms
References
Index
EULA
Warranties
Warranty Servicing
Warranty Costs
Warranty Fraud
Impact of Warranty Fraud
Warranty Fraud Management
Study of Warranty
Goals of the Book
Structure of the Book
Note
Products
Product Performance, Failure, and Reliability
Product Maintenance
Product Warranty
Maintenance Service Contracts
Insurances
Notes
Parties in the Warranty Service Network
Warranty Service Process
Outsourcing of Warranty Service
Contracts
Notes
Different Perspectives
Factors Underlying Warranty Costs Warranty Cost MetricsWarranty Reserves and Accruals
Warranty Cost Control
Notes
Evolution of Warranty Management
Service Life-Cycle Perspective
Product Life-Cycle Perspective
Organizational Structure
Warranty Management Systems
Warranty Management Maturity Models
Notes
Fraud in General
Actors and Victims of Warranty Fraud
Classification of Warranty Fraud
Fraud Patterns
Consequences and Impacts of Warranty Fraud
Customer Fraud
Service Agent Fraud
Sales Channel Fraud
Warranty Administrator Fraud
Warranty Provider Fraud
Notes
Contracts
Transaction Controls
Analytics Service Network ManagementCustomer Contract
Customer Entitlement
Material Returns Control
Analytics
Notes
Service Agent Contract
Entitlement and Repair Authorization Processes
Claim Validation Process
Analytics
Material Returns Control
Service Network Management
Notes
Sales Channel Fraud Management
Warranty Administrator Fraud Management
Warranty Provider Fraud Management
Effective Service Process
Service Organization
Notes
Assessing The Current Situation
Crafting an Improvement Plan
Defining Policies and Rules
Building the Capabilities
Deploying the Change Business Case ConsiderationsImplementation Challenges
Achieving the Transformation
Opportunities to Improve Warranty Control
New Research into Warranty Fraud
Customer Fraud
Sales Channel and Service Agent Fraud
Warranty Provider Fraud
Producers of Fake/Fraudulent Products or Parts
Product Classification
Product Decomposition
Product Performance
Product Failure
Product Reliability
Product Failure Rate
Preventive Maintenance
Corrective Maintenance
Role of Warranty
Classification of Warranties
Terms and Conditions of Warranty Policy
Post Base Warranty Options




نظرات کاربران