دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Eric Matthes
سری:
ISBN (شابک) : 9781593276034
ناشر: No Starch Press
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 562
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 13 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Python Crash Course A Hands-On, Project-Based Introduction to Programming به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Python Crash Course A عملی ، مقدمه ای مبتنی بر پروژه در برنامه نویسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Python Crash Course یک مقدمه سریع و کامل برای برنامه نویسی با
پایتون است که شما را مجبور می کند برنامه بنویسید، مشکلات را حل
کنید و چیزهایی را بسازید که در کمترین زمان ممکن کار کنند.
در نیمه اول کتاب، با برنامه نویسی پایه آشنا خواهید شد. مفاهیمی
مانند فهرستها، دیکشنریها، کلاسها و حلقهها و تمرین نوشتن
کدهای تمیز و خوانا با تمرینهایی برای هر موضوع. همچنین یاد
خواهید گرفت که چگونه برنامه های خود را تعاملی کنید و چگونه کد
خود را قبل از افزودن آن به پروژه ایمن آزمایش کنید. در نیمه دوم
کتاب، دانش جدید خود را با سه پروژه مهم به کار خواهید گرفت: یک
بازی آرکید با الهام از مهاجمان فضایی، تجسم دادهها با
کتابخانههای بسیار کاربردی پایتون، و یک برنامه وب ساده که
میتوانید به صورت آنلاین اجرا کنید.
Python Crash Course is a fast-paced, thorough introduction to
programming with Python that will have you writing programs,
solving problems, and making things that work in no time.
In the first half of the book, youll learn about basic
programming concepts, such as lists, dictionaries, classes, and
loops, and practice writing clean and readable code with
exercises for each topic. Youll also learn how to make your
programs interactive and how to test your code safely before
adding it to a project. In the second half of the book, youll
put your new knowledge into practice with three substantial
projects: a Space Invaders-inspired arcade game, data
visualizations with Pythons super-handy libraries, and a simple
web app you can deploy online.
Introduction PART I: Basics Chapter 1: Getting Started Chapter 2: Variables and Simple Data Types Chapter 3: Introducing Lists Chapter 4: Working with Lists Chapter 5: if Statements Chapter 6: Dictionaries Chapter 7: User Input and while Loops Chapter 8: Functions Chapter 9: Classes Chapter 10: Files and Exceptions Chapter 11: Testing Your Code PART II: Projects Project 1: Alien Invasion Chapter 12: A Ship that Fires Bullets Chapter 13: Aliens! Chapter 14: Scoring Project 2: Data Visualization Chapter 15: Generating Data Chapter 16: Downloading Data Chapter 17: Working with APIs Project 3: Web Applications Chapter 18: Getting Started with Django Chapter 19: User Accounts Chapter 20: Styling and Deploying an App Afterword Appendix A: Installing Python Appendix B: Text Editors Appendix C: Getting Help Appendix D: Using Git for Version Control