ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Practical Android 4 Games Development

دانلود کتاب توسعه بازی های کاربردی اندروید 4

Practical Android 4 Games Development

مشخصات کتاب

Practical Android 4 Games Development

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781430240297, 9781430240303 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 316 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه بازی های کاربردی اندروید 4: علوم کامپیوتر، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Practical Android 4 Games Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه بازی های کاربردی اندروید 4 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه بازی های کاربردی اندروید 4



توسعه عملی بازی‌های Android 4 سفر شما را ادامه می‌دهدبرای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده عملی برنامه‌های بازی Android. این عنوان به لطف Android SDK 4.0 جدید که رابط کاربری رابط کاربری و APIهای تجربه و موارد دیگر را ادغام می‌کند، شما را در فرآیند طراحی و توسعه برنامه‌های بازی که هم در گوشی‌های هوشمند و هم در تبلت‌ها کار می‌کنند، راهنمایی می‌کند.

نویسنده، J.F. DiMarzio ، هشت کتاب نوشته است، از جمله Android: A Programmer's Guide - اولین کتاب اندروید مورد تایید گوگل - که اخیراً در ژاپن به روز شده و برای فروش ترجمه شده است. او سبک نوشتاری ساده، مختصر و منطقی دارد که برای آموزش فناوری‌های پیچیده مانند اندروید مبتنی بر جاوا مناسب است.

از بازی‌های معمولی مبتنی بر دوبعدی گرفته تا اولین بار مبتنی بر OpenGL سه بعدی- شما متوجه می شوید که یادگیری نحوه ایجاد بازی در پلتفرم موبایلی که سریع ترین رشد را دارد هرگز آسان تر نبوده است.

  • ایجاد بازی های دو بعدی و سه بعدی برای تلفن ها و تبلت های Android 4.0 مانند Motorola Xoom
    • li>
    • جعبه سیاه قابل استفاده مجدد خود را برای توسعه بازی بسازید
    • نمونه‌های ساده برای ایجاد بازی‌های نمونه به تجربه‌ای عملی تبدیل می‌شوند

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Practical Android 4 Games Development continues your journeyto becoming a hands-on Android game apps developer. This title guides you through the process of designing and developing game apps that work on both smartphones and tablets, thanks to the new Android SDK 4.0 which merges the User Interface and Experience APIs and more.

The author, J.F. DiMarzio, has written eight books, including Android: A Programmer's Guide—the first Android book approved by Google—recently updated and translated for sale in Japan. He has an easy-to-read, concise, and logical writing style that is well suited for teaching complex technologies like the Java-based Android.

From 2D-based casual games to 3D OpenGL-based first-person shooters, you find that learning how to create games on the fastest growing mobile platform has never been easier.

  • Create 2D and 3D games for Android 4.0 phones and tablets such and the Motorola Xoom
  • Build your own reusable “black box” for game development
  • Easy-to-follow examples make creating the sample games a hands-on experience


فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Front Matter....Pages 2-2
Welcome to Android Gaming....Pages 3-14
Star Fighter : A 2-D Shooter....Pages 15-26
Press Start: Making a Menu....Pages 27-72
Drawing The Environment....Pages 73-118
Creating Your Character....Pages 119-158
Adding the Enemies....Pages 159-175
Adding Basic Enemy Artificial Intelligence....Pages 177-205
Defend Yourself!....Pages 207-242
Publishing Your Game....Pages 243-252
Front Matter....Pages 253-253
Blod Hunter : Creating 3-D Games....Pages 255-270
Creating an Immersive Environment....Pages 271-285
Navigating the 3-D Environment....Pages 287-300
Back Matter....Pages 301-306




نظرات کاربران