ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning Devise for Rails: Use Devise to make your Rails application accessible, user friendly, and secure

دانلود کتاب Learning Devise for Rails: از Devise استفاده کنید تا برنامه Rails خود را در دسترس، کاربر پسند و ایمن کنید.

Learning Devise for Rails: Use Devise to make your Rails application accessible, user friendly, and secure

مشخصات کتاب

Learning Devise for Rails: Use Devise to make your Rails application accessible, user friendly, and secure

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781782167044 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 104 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Devise for Rails: Use Devise to make your Rails application accessible, user friendly, and secure به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Learning Devise for Rails: از Devise استفاده کنید تا برنامه Rails خود را در دسترس، کاربر پسند و ایمن کنید. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Learning Devise for Rails: از Devise استفاده کنید تا برنامه Rails خود را در دسترس، کاربر پسند و ایمن کنید.

یک راهنمای عملی و همه کاره که دستورالعمل های گام به گام همراه با نمونه های کد را برای پیاده سازی سیستم های احراز هویت در برنامه شما ارائه می دهد. این کتاب به شما کمک می کند تا با استفاده از Devise، طرح های مختلفی از سیستم های احراز هویت از جمله مجوز و احراز هویت از راه دور را پیاده سازی کنید. به شما کمک می کند تا برنامه های Rails خود را در دسترس تر و کاربرپسندتر کنید. این کتاب نحوه پیاده سازی ورود کاربر در Rails را توضیح می دهد. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از نماهای Devise موجود، صفحات احراز هویت کاربر، مانند ورود به سیستم، ثبت نام، فراموشی رمز عبور و جزئیات حساب را سفارشی کنید. علاوه بر این، در مورد تسهیل قوانین امتیازات پیچیده با استفاده از گوهر CanCan خواهید آموخت. در نهایت، خواهید فهمید که چگونه با استفاده از تست های یکپارچه سازی مطمئن شوید که کدهای احراز هویت همانطور که انتظار می رود کار می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A hands-on, all-in-one guide that gives you step-by-step instructions along with code examples to implement authentication systems in your application. This book will help you to implement various schemes of authentication systems including authorization and remote authentication, using Devise. Helping you make your Rails applications more accessible and user-friendly; this book explains how to implement user sign-ins in Rails. It will also show you how to customize user authentication pages, such as sign-in, sign-up, forgot password, and account details, by making use of existing Devise views. In addition, you will learn about facilitating complex privilege rules using the CanCan gem. Finally, you will discover how to make sure your authentication codes work as expected by using integration tests.





نظرات کاربران