دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: برنامه نویسی: بازی ها ویرایش: نویسندگان: Krishna Kumar سری: ISBN (شابک) : 9781849698146 ناشر: Packt Publishing سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 104 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب یادگیری فیزیک مدل سازی با PhysX: استاد موتور فیزیک PhysX 3 باشید و یاد بگیرید که چگونه شبیه سازی فیزیک خود را برنامه ریزی کنید: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، توسعه بازی
در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Physics Modeling with PhysX: Master the PhysX 3 Physics Engine and learn how to program your very own physics simulation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب یادگیری فیزیک مدل سازی با PhysX: استاد موتور فیزیک PhysX 3 باشید و یاد بگیرید که چگونه شبیه سازی فیزیک خود را برنامه ریزی کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در عصر حاضر، موتورهای فیزیک نقش بسیار مهمی در موفقیت یک بازی پیچیده دارند. PhysX یک موتور فیزیک متقابل پلتفرم پیشرفته است که به طور گسترده توسط استودیوها و توسعه دهندگان برتر بازی استفاده می شود. این شامل تمام اجزای مرتبط با فیزیک است که شما نیاز دارید و از قابلیت پردازش موازی پردازندههای گرافیکی مدرن و همچنین پردازندههای چند هستهای برای ایجاد یک بازی تا حد امکان از نظر فیزیکی واقعی بهره میبرد. این کتاب به شما کمک می کند تا بازی ها را با استفاده از PhysX 3 برنامه ریزی و شبیه سازی کنید. یادگیری مدل سازی فیزیک با PhysX به شما کمک می کند تا از ابتدا بر شبیه سازی فیزیک با استفاده از PhysX Physics Engine مسلط شوید. این نه تنها برای توسعه دهندگان بازی، بلکه برای توسعه دهندگانی که مراحل مجازی یا آموزش و سایر برنامه های شبیه سازی را انجام می دهند نیز مفید است. تمام ویژگیهای ضروری PhysX 3 را با تکههای کد و مثالهایی که به راحتی قابل درک هستند پوشش میدهد تا به شما کمک کند تا سریع و کارآمد یاد بگیرید.
In this day and age, physics engines play a very critical role in the success of a sophisticated game. PhysX is a state-of-the-art cross-platform physics engine widely used by top game studios and developers. It contains all the physics-related components you will need and exploits the parallel-processing capability of modern GPUs as well as multi-core CPUs to make a game as physically-realistic as possible. This book will help you to program and simulate games by using PhysX 3. Learning Physics Modeling with PhysX helps you to master physics simulation using the PhysX Physics Engine from scratch. This is useful not only for game developers, but also for developers making virtual walkthroughs or training and other simulation applications. It will cover all the essential features of PhysX 3 with easy-to-understand code snippets and examples to help you learn quickly and efficiently.