ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning Less.js: Develop attractive CSS styles efficiently, using the Less CSS preprocessor

دانلود کتاب Learning Less.js: با استفاده از پیش پردازنده کمتر CSS ، سبکهای CSS جذاب را بطور مؤثر توسعه دهید

Learning Less.js: Develop attractive CSS styles efficiently, using the Less CSS preprocessor

مشخصات کتاب

Learning Less.js: Develop attractive CSS styles efficiently, using the Less CSS preprocessor

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781782160663 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 342 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Less.js: Develop attractive CSS styles efficiently, using the Less CSS preprocessor به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Learning Less.js: با استفاده از پیش پردازنده کمتر CSS ، سبکهای CSS جذاب را بطور مؤثر توسعه دهید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Learning Less.js: با استفاده از پیش پردازنده کمتر CSS ، سبکهای CSS جذاب را بطور مؤثر توسعه دهید

نوشتن سبک‌های CSS می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد – چند بار سبک‌های CSS را نوشته‌اید که خواندن و مدیریت آن‌ها دشوار است و اغلب باید تکرار شوند؟ Less یک جعبه ابزار محکم به شما می دهد که می تواند به ساده سازی کد شما در هنگام توسعه سبک برای هر وب سایتی با هر اندازه کمک کند، با کاهش قابل توجهی در مقدار زمان و تلاش مورد نیاز. یادگیری Less.js به شما کمک می کند تا تجربه خود را با کتابخانه Less با تجزیه هر یک از ویژگی های اصلی آن به حداکثر برسانید. این کتاب شما را از طریق نمونه هایی راهنمایی می کند که به تدریج بر دانش شما ساخته می شود و شما را از مبتدی به استفاده پیشرفته در یک سری مراحل آسان برای دنبال کردن می برد. ما با کاوش در کتابخانه شروع می کنیم و در مورد ترفندهایی که برای کمک به ما در صرفه جویی در زمان توسعه هنگام ایجاد و مدیریت سبک ها استفاده می کند، یاد می گیریم تا از Less.js در برخی سناریوهای عملی و واقعی استفاده کنیم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Writing CSS styles can be very tedious–how many times have you written CSS styles that become difficult to read and manage, and frequently have to be duplicated? Less gives you a solid toolkit that can help streamline your code when developing styles for any website of any size, with a significant reduction in the amount of time and effort required. Learning Less.js helps you maximize your experience with the Less library by breaking down each of its main features. This book walks you through examples that progressively build upon your knowledge, taking you from beginner to advanced usage in a series of easy-to-follow steps. We begin with exploring the library, and will learn about the tricks it uses to help us save development time when creating and managing styles, right through to using Less.js in some practical, real-world scenarios.





نظرات کاربران