ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning Node

دانلود کتاب گره یادگیری

Learning Node

مشخصات کتاب

Learning Node

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781449323073 
ناشر: O'Reilly Media 
سال نشر:   2012 
تعداد صفحات: 394 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Node به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گره یادگیری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گره یادگیری

مهارت های توسعه وب خود را از مرورگر به سرور با Node ببرید—و یاد بگیرید که چگونه برنامه های شبکه سریع و بسیار مقیاس پذیر را در این پلتفرم مبتنی بر جاوا اسکریپت بنویسید. با استفاده از این راهنمای عملی، به سرعت بر اصول اصلی Node تسلط خواهید داشت، با چندین ماژول داخلی و کمک‌شده تجربه کسب خواهید کرد و تفاوت‌ها و شباهت‌ها بین برنامه‌نویسی سمت سرویس گیرنده و سمت سرور را یاد خواهید گرفت. مدل ورودی/خروجی ناهمزمان و مبتنی بر رویداد Node را برای توسعه برنامه‌های فشرده داده‌ای که اغلب در دسترس هستند اما از نظر محاسباتی ساده هستند، سریع کنید. اگر از کار با جاوا اسکریپت راحت هستید، این کتاب نمونه‌های برنامه‌نویسی و استقرار متعددی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند از توسعه سمت سرور با Node بهره ببرید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Take your web development skills from browser to server with Node—and learn how to write fast, highly scalable network applications on this javascript-based platform. With this hands-on guide, you’ll quickly master Node’s core fundamentals, gain experience with several built-in and contributed modules, and learn the differences and parallels between client- and server-side programming. Get up to speed on Node’s event-driven, asynchronous I/O model for developing data-intensive applications that are frequently accessed but computationally simple. If you’re comfortable working with javascript, this book provides numerous programming and deployment examples to help you take advantage of server-side development with Node.





نظرات کاربران