دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Stephan Spencer, Jimmy Harding, Jennifer Sheahan سری: ISBN (شابک) : 9781449366360 ناشر: O'Reilly Media سال نشر: 2014 تعداد صفحات: 311 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 27 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Social eCommerce: Increasing Sales and Extending Brand Reach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تجارت الکترونیک اجتماعی: افزایش فروش و گسترش برندها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آیا می خواهی آنلاین پول در آوری؟ سپس به مسئولیت خود رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید. اگر میخواهید کسبوکارتان رونق بگیرد، رسانههای اجتماعی حیاتی هستند و اگرچه نمیتوانید مکالمات را کنترل کنید، اما میتوانید بر آنها تأثیر بگذارید. این کتاب به شما یاد می دهد که چگونه. در صورت سوء مدیریت، رسانه های اجتماعی می توانند نویز بیشتری نسبت به سیگنال ایجاد کنند. برای شما و مخاطبانتان میتواند زمان و انرژی زیادی داشته باشد. یا بدتر از آن، میتواند به محفظه اکو برای روابط عمومی منفی تبدیل شود. اگر به خوبی انجام شود، بازاریابی شبکه های اجتماعی چریکی می تواند به شما کمک کند متقاعد کنید، توجه را جلب کنید، گفتگو برقرار کنید، خود را متمایز کنید، بازارهای جدید را به دست آورید، و از رقبا پیشی بگیرید - همه اینها با بودجه اندک. چه در حال فروش کالاها و خدمات دیجیتال، چه کالاهای فیزیکی یا خدمات محلی باشید، این کتاب پاسخهایی دارد.
Want to make money online? Then ignore social media at your own risk. Social media is vital if you want to your business to thrive, and though you can't control the conversations, you can influence them. This book will teach you how. If mismanaged, social media can create more noise than signal. It can be a time and energy suck - for you and your audience. Or worse still, it can become an echo chamber for negative PR. If done well, guerrilla social media marketing can help you persuade, command attention, establish dialogue, differentiate yourself, capture new markets, and outmaneuver the competition - all on a shoestring budget. Whether you're selling digital goods and services, physical goods, or local services, this book has the answers.