ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Rails Way

دانلود کتاب راه ریل

The Rails Way

مشخصات کتاب

The Rails Way

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780321445612 
ناشر: Addison-Wesley 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 910 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب The Rails Way به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راه ریل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راه ریل

Ruby on Rails پیچیدگی را از فرآیند توسعه حذف می‌کند و به توسعه‌دهندگان حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا بر آنچه که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنند: ارائه ارزش تجاری. اکنون، برای اولین بار، راهنمای جامع و معتبری برای ساختن نرم افزار با کیفیت تولید با Rails وجود دارد. Obie Fernandez، توسعه‌دهنده Pioneering Rails و تیمی از متخصصان، کل Rails API را به همراه اصطلاحات Ruby، رویکردهای طراحی، کتابخانه‌ها و افزونه‌هایی که Rails را بسیار ارزشمند می‌کنند، روشن می‌کنند. آن‌ها با تکیه بر تجربه بی‌نظیر خود، چالش‌های واقعی را که تیم‌های توسعه با آن روبرو هستند، بررسی می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه از ابزارها و بهترین شیوه‌های Rails برای به حداکثر رساندن بهره‌وری و ساخت برنامه‌های کاربردی صیقلی که کاربران از آن لذت می‌برند استفاده کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ruby on Rails strips complexity from the development process, enabling professional developers to focus on what matters most: delivering business value. Now, for the first time, there's a comprehensive, authoritative guide to building production-quality software with Rails. Pioneering Rails developer Obie Fernandez and a team of experts illuminate the entire Rails API, along with the Ruby idioms, design approaches, libraries, and plug-ins that make Rails so valuable. Drawing on their unsurpassed experience, they address the real challenges development teams face, showing how to use Rails' tools and best practices to maximize productivity and build polished applications users will enjoy.





نظرات کاربران