دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Stephen Haney
سری:
ISBN (شابک) : 9781783550531
ناشر: Packt Publishing
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 224
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 10 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Game Development with Swift: Embrace the mobile gaming revolution and bring your iPhone game ideas to life with Swift به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب توسعه بازی با Swift: انقلاب بازی های موبایل را بپذیرید و ایده های بازی iPhone خود را با Swift زنده کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
زبان برنامه نویسی جدید اپل، سوئیفت، سریع، ایمن و در دسترس است - انتخاب عالی برای توسعه بازی! این کتاب با بهترین شیوهها و مثالهای کاربردی آسان، شما را قدم به قدم در توسعه اولین بازی سوئیفت راهنمایی میکند. کتاب با معرفی بهترین ویژگی های سوئیفت برای توسعه بازی شروع می شود. سپس، یاد خواهید گرفت که چگونه اسپریت ها و بافت ها را متحرک کنید. در طول مسیر، بر چارچوب فیزیک مسلط خواهید شد، شخصیت بازیکن و NPCها را اضافه میکنید و کنترلها را پیادهسازی میکنید. در پایان کتاب، بازی خود را با منوهای سرگرمکننده جلا میدهید، با Apple Game Center برای امتیازات و دستاوردها ادغام میشوید، و سپس یاد میگیرید که چگونه بازیهای تمامشده خود را در App Store منتشر کنید. تا پایان این کتاب، میتوانید بازیهای iOS خود را با استفاده از Swift و SpriteKit بسازید.
Apple's new programming language, Swift, is fast, safe, accessible - the perfect choice for game development! Packed with best practices and easy-to-use examples, this book leads you step by step through the development of your first Swift game. The book starts by introducing Swift's best features for game development. Then, you will learn how to animate sprites and textures. Along the way, you will master the physics framework, add the player character and NPCs, and implement controls. Towards the end of the book, you will polish your game with fun menus, integrate with Apple Game Center for leaderboards and achievements, and then finally, learn how to publish your finished games to the App Store. By the end of this book, you will be able to create your own iOS games using Swift and SpriteKit.