ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب HL7 for BizTalk

دانلود کتاب HL7 برای BizTalk

HL7 for BizTalk

مشخصات کتاب

HL7 for BizTalk

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781430267645 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 196 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب HL7 for BizTalk به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب HL7 برای BizTalk نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب HL7 برای BizTalk

HL7 for BizTalk راهنمای دقیقی برای برنامه ریزی و تحویل یک سیستم سازگار با HL7 با استفاده از شتاب دهنده اختصاصی Microsoft BizTalk برای HL7 ارائه می دهد. استاندارد اولیه HL7، نسخه های مختلف آن و استفاده از شتاب دهنده HL7 برای BizTalk به طور کامل توضیح داده شده است. HL7 برای BizTalk راهنمایی روشنی را در مورد سناریوهای خاص مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد که HL7 برای غلبه بر آنها طراحی شده است و مدل های مطالعه موردی کار از نحوه پیاده سازی راه حل های HL7 در BizTalk ارائه می دهد که در عمل مستقر شده و در حین کار نظارت می شود. در این کتاب بر عملکرد گزارش دهی BizTalk و استفاده از آن برای نظارت بر HL7 در سازمان ها تأکید شده است. HL7 for BizTalk برای استفاده با نسخه های BizTalk از 2006 R2 تا 2013 R2 مناسب است تا با سازمان خواننده مطابقت داشته باشد. هر سه نسخه استاندارد HL7 و تفاوت های آنها توضیح داده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

HL7 for BizTalk provides a detailed guide to the planning and delivery of a HL7-compliant system using the dedicated Microsoft BizTalk for HL7 Accelerator. The HL7 Primary Standard, its various versions, and the use of the HL7 Accelerator for BizTalk are broken out and fully explained. HL7 for BizTalk provides clear guidance on the specific healthcare scenarios that HL7 is designed to overcome and provides working case study models of how HL7 solutions can be implemented in BizTalk, deployed in practice and monitored during operation. Special emphasis is given in this book to the BizTalk reporting functionality and its use to provide HL7 oversight within organizations. HL7 for BizTalk is suitable for use with BizTalk versions from 2006 R2 to 2013 R2 to suit the reader's organization. All three versions of the HL7 standard and their differences, are explained.





نظرات کاربران