ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Imparatul Mustelor

دانلود کتاب ارباب مگسها

Imparatul Mustelor

مشخصات کتاب

Imparatul Mustelor

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789736895999 
ناشر: Humanitas 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 346 
زبان: Romanian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 313 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Imparatul Mustelor به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارباب مگسها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارباب مگسها

رمان امپراطور مگس ها، که به یک اثر کلاسیک قرن بیستم تبدیل شد، همچنان پژواکی دارد که به ندرت در تاریخ ادبیات یافت می شود. اقتباس سینمایی این رمان، محصول سال 1963، متعلق به کارگردان پیتر بروک است. گروهی از کودکان با جان خود از فاجعه سقوط هواپیما می گریزند و سعی می کنند در جزیره ای متروک در وسط اقیانوس آرام زنده بمانند. اما ماجراجویی زندگی آنها چه می تواند باشد، یک رابینسوناد جدید به دور از بزرگسالان و قوانین آنها، به یک کابوس کشنده رویا تبدیل می شود: نفرت جای بی گناهی را می گیرد و جنایت دنیایی را می گیرد که قطب نمایش را از دست می دهد. تمثیلی از قدرت باورنکردنی که به ما پاسخی بی رحمانه و واقع بینانه به این سوال می دهد: آیا آزادی مطلق راهی به بهشت ​​است؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Romanul Imparatul mustelor, devenit un clasic al secolului XX, continua sa aiba un ecou rareori intalnit in istoria literaturii. Transpunerea cinematografica a romanului, din 1963, apartine regizorului Peter Brook. Un grup de copii scapa cu viata din catastrofa prabusirii unui avion si incearca sa supravietuiasca pe o insula pustie din mijlocul Pacificului. Insa ceea ce ar putea fi aventura vietii lor, o noua robinsoniada departe de adulti si de regulile acestora, se transforma intr-un cosmar ucigator de vise: ura ia locul inocentei si crima se instapaneste peste o lume care-si rataceste busola. O parabola de o forta incredibila care ne ofera un raspuns deopotriva crud si realist la intrbarea: este libertatea absoluta calea spre paradis?





نظرات کاربران