ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Shadow over Palestine: The Imperial Life of Race in America

دانلود کتاب سایه ای بر فلسطین: زندگی امپریالیستی نژاد در آمریکا

مشخصات کتاب

A Shadow over Palestine: The Imperial Life of Race in America

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0816694508, 9780816694501 
ناشر: Univ Of Minnesota Press 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 328 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب A Shadow over Palestine: The Imperial Life of Race in America به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سایه ای بر فلسطین: زندگی امپریالیستی نژاد در آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سایه ای بر فلسطین: زندگی امپریالیستی نژاد در آمریکا



با امضای اولین توافقنامه تسلیحاتی ایالات متحده با اسرائیل در سال 1962، جان اف کندی به گلدا میر اطمینان داد که ایالات متحده "روابط ویژه ای با اسرائیل در خاورمیانه" دارد که فقط با ایالات متحده قابل مقایسه است. با بریتانیا پس از بیش از پنج دهه، چنین بیانیه ای ممکن است غیرقابل انکار به نظر برسد - و با این حال، معنای آن از همان ابتدا به شدت مورد مناقشه قرار گرفته است.

سایه ای بر فلسطین یک مطلب جدید، عمیقاً آگاهانه و آگاه به ارمغان می آورد. دیدگاه فراملی به دهه‌ها و نیروهای فرهنگی که ایده‌های کاملاً متفاوتی از جایگاه اسرائیل در کنار ایالات متحده شکل داده‌اند - تا شکاف‌های خشونت‌آمیز امروزی. نویسنده کیت پی فلدمن با تمرکز بر دوره 1960 تا 1985، مرکزیت اسرائیل و فلسطین را در فرهنگ امپراتوری ایالات متحده پس از جنگ آشکار می کند. برخی از نمایندگی‌های منطقه برای تولید ایدئولوژی‌های نژادی «معقول» مورد استفاده قرار گرفت که این اعتقاد را تضمین می‌کرد که لیبرال دموکراسی باید با شرایط نژادی جداسازی، پلیس مرزی، فقر و سرکوب مخالفان همزیستی کند. دیگران نقدهای حیاتی از این شرایط را مطرح کردند و اغلب جایگزین‌های قوی برای عبور از مرزها و اگر از نظر تاریخی نامعلوم بودند، ایجاد کردند.

در این تاریخ فرهنگی غنی آن دوره، فلدمن ماهرانه چگونگی هنرمندان، روشنفکران، و سازمان‌های سازمان ملل را تحلیل می‌کند. ، حزب پلنگ سیاه و انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه عرب آمریکایی به جیمز بالدوین، دانیل پاتریک مونیهان، ادوارد سعید و جون جردن - وعده محقق نشده لیبرال دموکراسی در ایالات متحده را با تداوم دموکراسی شهرک نشینان در اسرائیل و رژیم صهیونیستی مرتبط کردند. احتمال استعمار زدایی فلسطین.

ادوارد سعید در یکی از آخرین مقالات خود که در سال 2003 منتشر شد، نوشت: «در آمریکا، فلسطین و اسرائیل به عنوان مسائل محلی در نظر گرفته می‌شوند، نه سیاست خارجی.» سایه ای بر روی فلسطین زمین ناهمواری را که در آن به وجود آمده است، در میان انبوهی از گزینه های قوی، و خشونت مهار نشده در داخل و خارج از کشور که در نتیجه این رابطه خاص رها شده است، ترسیم می کند. br>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران