ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Raymond Carver: Collected Stories

دانلود کتاب Raymond Carver: داستانهای جمع آوری شده

Raymond Carver: Collected Stories

مشخصات کتاب

Raymond Carver: Collected Stories

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Library of America 
ISBN (شابک) : 1598530461, 9781598530469 
ناشر: Library of America 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 1038 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Raymond Carver: Collected Stories به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Raymond Carver: داستانهای جمع آوری شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Raymond Carver: داستانهای جمع آوری شده

درام های اضافی ریموند کارور از تنهایی، ناامیدی و روابط پریشان جان تازه ای به داستان کوتاه دهه های 1970 و 80 آمریکایی دمید. کارور در مجموعه‌هایی مانند لطفاً ساکت باشید؟ و وقتی در مورد عشق صحبت می‌کنیم درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم، کارور با دقتی سرسام‌آور درباره‌ی مردان و زنانی که زندگی‌هایشان را تحمل می‌کنند نوشت. لبه چاقوی فقر و دیگر محرومیت ها. در زیر سطوح از بین رفته او جریان های زیرینی آزاردهنده و خشن جاری است. داستان‌های کارور به‌جای صریح، و به‌نظر قوی‌تر برای ناگفته‌ها، به‌عنوان نمونه‌هایی از مکتب جدیدی در داستان‌های آمریکایی شناخته می‌شوند که به عنوان مینیمالیسم یا «رئالیسم کثیف» شناخته می‌شود؟ جنبشی که نفوذ گسترده آن تا امروز ادامه دارد. داستان‌های کارور در جدایی و استفاده از ژست مورب و مبهم درخشان بودند، با این حال نشانه‌هایی از نوع دیگری از حساسیت در کار وجود داشت. در کتاب‌هایی مانند کلیسای جامع و داستان‌های بعدی که در مجموعه داستان‌های جمع‌آوری شده از کجا تماس می‌گیرم، کارور نشان داد که نویسنده‌ای گسترده‌تر از کتاب‌های منتشر شده قبلی است. کتاب‌ها، نشان‌دهنده همدردی چخوفی نسبت به شخصیت‌هایش و تکیه کمتر بر جلوه‌های بیضی /i> یک مرور کلی از حرفه کارور ارائه می دهد، همانطور که ما با آن آشنا شده ایم: قول لطفاً آیا لطفا ساکت باشید؟ و پیشرفت درباره چه چیزی صحبت می کنیم< /i>، از طریق حرکت های انجام شده در کلیسای جامع و ترحم داستان های متأخر. اما همچنین با ارائه مبتدیان، نسخه ای از نسخه خطی درباره چه صحبت می کنیم وقتی در مورد عشق صحبت می کنیم که کارور به گوردون لیش، ویراستار خود ارسال کرد و تأثیری حیاتی بر او ارسال کرد، باعث می شود تا نگاهی تازه به کارور داشته باشیم. توسعه. ویرایش لیش به قدری گسترده بود که در یک لحظه کارور نامه ای با ناراحتی به او نوشت و از او خواست کتاب را منتشر نکند. اکنون، برای اولین بار، خوانندگان می توانند هم نسخه خطی و هم نسخه منتشر شده مجموعه را بخوانند که کارور را به عنوان یک نویسنده بزرگ آمریکایی معرفی کرد. مبتدیان با ارائه پنجره ای جذاب به رابطه پیچیده و پر مشغله بین نویسنده و ویراستار، حس ما را نسبت به کارور گسترش می دهد و برای هر کسی که به دستاورد او اهمیت می دهد خواندن ضروری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Raymond Carver?s spare dramas of loneliness, despair, and troubled relationships breathed new life into the American short story of the 1970s and ?80s. In collections such as Will You Please Be Quiet, Please? and What We Talk About When We Talk About Love, Carver wrote with unflinching exactness about men and women enduring lives on the knife-edge of poverty and other deprivations. Beneath his pared-down surfaces run disturbing, violent undercurrents. Suggestive rather than explicit, and seeming all the more powerful for what is left unsaid, Carver?s stories were held up as exemplars of a new school in American fiction known as minimalism or ?dirty realism,? a movement whose wide influence continues to this day. Carver?s stories were brilliant in their detachment and use of the oblique, ambiguous gesture, yet there were signs of a different sort of sensibility at work. In books such as Cathedral and the later tales included in the collected stories volume Where I?m Calling From, Carver revealed himself to be a more expansive writer than in the earlier published books, displaying Chekhovian sympathies toward his characters and relying less on elliptical effects.

In gathering all of Carver?s stories, including early sketches and posthumously discovered works, The Library of America?s Collected Stories provides a comprehensive overview of Carver?s career as we have come to know it: the promise of Will You Please Be Quiet, Please? and the breakthrough of What We Talk About, on through the departures taken in Cathedral and the pathos of the late stories. But it also prompts a fresh consideration of Carver by presenting Beginners, an edition of the manuscript of What We Talk About When We Talk About Love that Carver submitted to Gordon Lish, his editor and a crucial influence on his development. Lish?s editing was so extensive that at one point Carver wrote him an anguished letter asking him not to publish the book; now, for the first time, readers can read both the manuscript and published versions of the collection that established Carver as a major American writer. Offering a fascinating window into the complex, fraught relation between writer and editor, Beginners expands our sense of Carver and is essential reading for anyone who cares about his achievement.





نظرات کاربران