ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sexual Deviance and Society: A Sociological Examination

دانلود کتاب انحراف جنسی و جامعه: یک معاینه جامعه‌شناختی

مشخصات کتاب

Sexual Deviance and Society: A Sociological Examination

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781138819061 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 462 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Sexual Deviance and Society: A Sociological Examination به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انحراف جنسی و جامعه: یک معاینه جامعه‌شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انحراف جنسی و جامعه: یک معاینه جامعه‌شناختی

در جامعه‌ای که رسانه‌های جنسی‌شده به سر و صدای پس‌زمینه تبدیل شده‌اند، ما «اغلب از بحث‌های صریح و آشکار درباره جنسیت دلسرد می‌شویم و» ابزارهای کمی برای درک رفتارهای جنسی و تمایلات جنسی که خارج از هنجار تلقی می‌شوند، ارائه می‌کنیم. این کتاب خوانندگان را تشویق می‌کند تا روش‌های جدیدی برای تفکر در مورد افراد و رفتارهای انگ زده شده ایجاد کنند و درباره جنسیت، جنسیت، جنسیت و جنایات جنسی به طور انتقادی فکر کنند. انحراف جنسی و جامعه از نظریه های جامعه شناختی جرم، انحراف، جنسیت و تمایلات جنسی برای ایجاد چارچوبی برای درک انحراف جنسی استفاده می کند. این کتاب به چهار بخش تقسیم شده است: واحد اول، جامعه شناسی انحراف و جنسیت، پایه و اساس درک جنسیت و تمایلات جنسی را از طریق چارچوب های جامعه شناختی انحراف می گذارد. بخش دوم، انحراف جنسی، گفت‌وگوی عمیقی را برای خوانندگان خود درباره ساختارهای جامعه‌شناختی انحراف جنسی با تمرکز انتقادی بر مفهوم‌سازی‌های معاصر و تاریخی ارائه می‌کند. بخش III، اعمال جنسی منحرف، انواع اعمال جنسی منحرف را به تفصیل بررسی می کند، از جمله رابطه جنسی در ملاء عام، فتیش ها و کارهای جنسی. واحد IV، جنایات جنسی و جنایتکاران، تجاوز جنسی و تجاوز جنسی، جنایات جنسی علیه کودکان، و پاسخ‌های اجتماعی به مجرمان جنسی و رفتار با آنها در سیستم عدالت کیفری را بررسی می‌کند. این کتاب با استفاده از رویکردی یکپارچه که گفت‌وگویی بین موضوعات جنسیت، جرم‌شناسی و انحراف ایجاد می‌کند، منبعی کلیدی برای دانشجویان علاقه‌مند به جرم و انحراف، جنسیت و جنسیت و جامعه‌شناسی انحراف است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران