دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: D. W. Winnicott
سری:
ISBN (شابک) : 9780876307038
ناشر: Brunner/Mazel
سال نشر: 1992
تعداد صفحات: 363
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 17 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Through Paediatrics to Psycho-Analysis: Collected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب از طریق پدیاتژیک به روانکاوی: مقالات جمع آوری شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ارزش کار وینیکات نه تنها در میان روانکاوان بلکه در میان روانشناسان، مربیان، مددکاران اجتماعی، و مردان و زنان در هر شاخه از پزشکی، بیش از پیش شناخته شده است. در واقع، تمام کار یا عمل آنها شامل مراقبت از کودکان در سلامت یا بیماری است. بخش مهمی از ارزش این نوشته ها در نگاه منحصر به فرد دوچشمی است که نویسنده به موضوعات مورد بررسی خود می پردازد. با او، اطفال به روانکاوی اطلاع می دهد. روانکاوی اطفال را روشن می کند. این کتاب به نوآوری در مفاهیم یا تکنیکهای روانکاوی اولیه نمیپردازد، بلکه به تدوین و آزمایش ایدههایی میپردازد که منشأ آنها در چالش کار بالینی روزانه بود که پایه تجربیات پزشکی وینوکات در طول زندگی حرفهای او بود. این کتاب در سه بخش تنظیم شده است. اولی نشاندهنده نگرشهای وینیکات بهعنوان یک پزشک اطفال قبل از آموزش روانکاوی است، و درجهای را نشان میدهد که یک رویکرد صرفا رسمی کودکان به عنوان مکملی مؤثر برای درک عمیقتر مشکلات عاطفی رشد کودک نیاز دارد. بخش دوم تأثیر مفاهیم روانکاوی بر اطفال را نشان میدهد، در حالی که بخش سوم شامل مشارکت فردی او در نظریه و عمل روانکاوی است.
The value of Winnicott's work has become more and more widely recognized not only among psycho-analysts but also psychologists, educators, social workers, and men and women in every branch of medicine; indeed, all whose work or practice involves the care of children in health or sickness.An important part of the value of these writings lies in the uniquely binocular view with which the author regards the subjects of his investigation. With him, pediatrics informs psycho-analysis; psycho-analysis illuminates pediatrics. This book is not concerned with innovation in basic psychoanalytic concepts or techniques, but with the formulation and testing-out of ideas whose origin was in the challenge of day-to-day clinical work that was the staple of Winnocott's medical experience throughout his professional life.This book is arranged in three sections. The first represents Winnicott's attitudes as a pediatrician prior to training in psycho-analysis, and demonstrates the degree to which a purely formal pediatric approach requires as an effective complement a deeper understanding of the emotional problems of child development. The second section demonstrates the impact of psycho-analytic concepts on pediatrics, while the third section contains his very own individual contribution to psychoanalytic theory and practice.