ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Arbeit, Selbstbewusstsein und Selbstbestimmung bei Hegel: Zum Wechselverhältnis von Theorie und Praxis

دانلود کتاب کار ، اعتماد به نفس و خودمختاری در هگل: در رابطه بین تئوری و عمل

Arbeit, Selbstbewusstsein und Selbstbestimmung bei Hegel: Zum Wechselverhältnis von Theorie und Praxis

مشخصات کتاب

Arbeit, Selbstbewusstsein und Selbstbestimmung bei Hegel: Zum Wechselverhältnis von Theorie und Praxis

دسته بندی: فلسفه
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Hegel-Jahrbuch Sonderband 1 
ISBN (شابک) : 3050058455, 9783050058450 
ناشر: Walter de Gruyter 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 313 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کار ، اعتماد به نفس و خودمختاری در هگل: در رابطه بین تئوری و عمل: تاریخ و نظرسنجی، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی، تاریخ و نظرسنجی، فلسفه، علوم انسانی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Arbeit, Selbstbewusstsein und Selbstbestimmung bei Hegel: Zum Wechselverhältnis von Theorie und Praxis به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کار ، اعتماد به نفس و خودمختاری در هگل: در رابطه بین تئوری و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کار ، اعتماد به نفس و خودمختاری در هگل: در رابطه بین تئوری و عمل

مفهوم هگل از کار مبهم است: شامل حوزه کار اقتصادی و همچنین کاری است که روح انسانیت را در تاریخ، هنر و جامعه ایجاد و توسعه می دهد. وجه مشترک این مفاهیم مختلف کار، به گفته هگل، این است که وجود انسان بدون آنها غیرقابل تصور است. هر دو دسترسی معقول افراد به محیط خود را به یک شکل تعیین می کنند: افراد اهدافی را که به محیط خود می آورند و به دنبال تحقق آنها از طریق مناسب هستند، صرف نظر از اینکه این اهداف از نظر اقتصادی، فرهنگی یا اخلاقی تعیین می شوند، تدوین می کنند. از آنجا که تعیین هدفمند به عنوان شکلی از تعیین و شکل دادن به جهان در روح انسانیت به عنوان یک کل درک می شود، کار اقتصادی با کار اخلاقی واسطه می شود و بنابراین کار در هگل بیانی از خود تعیینی است. بنابراین، هگل مفهومی از کار را نشان می دهد که نمونه اولیه برای مدرنیته است. این کار شما را آزاد می‌کند فقط شعار ناسیونال سوسیالیست‌ها نیست که به شیوه‌ای ایدئولوژیک بی‌رحمانه اجرا می‌شود، بلکه تفکری است که یک فرض اساسی از آرمان‌های هنجاری مدرنیته را در کل طیف سیاسی نشان می‌دهد. نویسنده با پرداختن به این مشکل، قصد هگل از توجیه معقول رابطه بین افراد با خود، یکدیگر و محیطشان را جدی می گیرد و مفهوم کاری او را برای حدود توجیه معقول زیر سوال می برد. در انجام این کار، او فرض می‌کند که ارزیابی انتقادی نه تنها به تفسیر یک «کلاسیک» کمک می‌کند، بلکه می‌تواند مفهومی را نیز روشن کند که زمان حال ما نیز باید با آن سنجیده شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Der Arbeitsbegriff Hegels ist mehrdeutig: Er umfasst den Bereich der ökonomischen Arbeit ebenso wie die Arbeit, die den Geist der Menschheit in der Geschichte, der Kunst und der Gesellschaft hervorbringt und entwickelt. Die Gemeinsamkeit dieser unterschiedlichen Arbeitsbegriffe liegt nach Hegel darin, dass sie von der menschlichen Existenz nicht wegzudenken sind. Beide bestimmen den vernünftigen Zugriff der Menschen auf ihre Umwelt in der gleichen Weise: Die Menschen formulieren Zwecke, die sie an ihre Umwelt herantragen und durch geeignete Mittel zu verwirklichen suchen, gleich, ob diese Zwecke ökonomisch, kulturell oder moralisch bestimmt sind. Darüber, dass die zweckmäßige Bestimmung als Form der Bestimmung und Gestaltung der Welt im Geist der Menschheit insgesamt verstanden wird, wird die ökonomische mit der moralischen Arbeit vermittelt und Arbeit bei Hegel so insgesamt zum Ausdruck von Selbstbestimmung. Hegel vertritt damit einen Arbeitsbegriff, der für die Moderne prototypisch ist. Dass Arbeit frei mache, ist nicht nur die in grausamer Weise ideologisch umgesetzte Devise der Nationalsozialisten, sondern ein Gedanke, der eine Grundannahme der normativen Ideale der Moderne im gesamten politischen Spektrum darstellt. Diese Problematik aufnehmend, nimmt die Autorin die Hegelsche Intention einer vernünftigen Begründung des Verhältnisses der Menschen zu sich selbst, zu einander und zu ihrer Umwelt ernst und befragt seinen Arbeitsbegriff nach den Grenzen vernünftiger Begründbarkeit. Sie unterstellt dabei, dass die kritische Aufarbeitung nicht nur der Auslegung eines ‚Klassikers‘ dient, sondern einen Begriff zu klären vermag, an dem auch unsere Gegenwart sich messen lassen muss.



فهرست مطالب

Vorwort
1 Einleitung
2 Die Arbeit der Selbstbestimmung in der Logik
3 Selbstbestimmung und Herrschaft in der Phänomenologie
4 Gesellschaftliche Selbstbestimmung undArbeit in den Grundlinien
5 Gegendarstellung: Zu den ökonomischen Bedingungen der Rechtsphilosophie
6 Resultate. Das Scheitern der Selbstbestimmung




نظرات کاربران